زغال لیمو جهرم از جمله زغال های پر فروش و با کیفیت موجود در بازار به شمار می رود. این نوع زغال به دلیل کیفیت بالا و همچنین تولید بوی مطبوع در دسته بندی های اول خرید زغال ایرانی قرار دارد. فروش زغال لیمو جهرم به صورت سکه ای و با اشکال هندسی در سطح بازار عرضه می شوند. با مراجعه به مراکز توزیع زغال و تجهیزات قلیان می توانید با قیمت مناسب، ذغال لیمو با کیفیت تهیه نمائید.

سالار سوز جنوب دارای سابقۀ طولانی در سطح بازار می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز بازار توانسته اند شرایط ایده آلی جهت خرید انواع زغال لیمو برای مشتریان فراهم نمائید.

ویژگی های زغال لیمو جهرم

مهمترین ویژگی زغال لیمو جهرم ، تولید بوی مطبوع و حرارت بالا می باشد. علاوه بر آنکه ماندگاری بالایی دارد و گزینۀ مناسبی جهت تأمین زغال قلیان ها می باشد. گاز سمی و دود تولید نمی کند و بیش از 95 درصد آن را کربن تشکیل داده است و این در حالی است که کمتر از 5 درصد آن متشکل از رطوبت می باشد.

عموماٌ قطر استوانه های زغال لیمو جهرم سکه ای بین 2 الی 4 سانتی متر می باشد. اجزای اصلی تشکیل دهندۀ آن عبارتند از خاکه و خردۀ چوب می باشد و بدون آنکه حتی یک درصد مونوکسید کربن تولید کند و باعث سرگیجه اشخاص نمی شود.

از دیگر مزایای این نوع ذغال می توان به قیمت پایین آن اشاره نمود و برای فروشنده، سودآوری دو برابر خواهد داشت. از دیگر مزایای این زغال می توان به فشردگی آن و تولید آتش پایدار اشاره نمود و اینکه دیرتر خاکستر می شود.

جهت هماهنگی و سفارش عمدۀ خرید زغال مرکبات و زغال لیمو جهرم سکه ای می توانید با دفتر فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید. به واسطۀ این مجموعه می توانید با قیمت ارزان، کیفیت بالا و برندهای معتبر زغال مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()