چاپ و بسته بندی جهت معرفی محصول و همچنین نوع ترکیبات مورد استفاده در کالا صورت می گیرد. علاوه بر آنکه امکان جابجایی کالاها راحت تر انجام می گیرد. کشورهای توسعه یافته در صنعت چاپ و بسته بندی خود را به اثبات رسانده اند و امروزه کشورهای در حال توسعه نیز تلاش می کنند با تأمین دستگاه های پیشرفته، بتوانند کیفیت بسته بندی اقلام را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. استفاده از این فرصت و دریافت خدمات چاپ و بسته بندی ، به صنایع تولید کمک می کند که بتوانند ارزش و بهای محصولات را ارتقاء بخشیده و بدین وسیله بستر افزایش فروش محصولات را آماده نمایند.

جهت سفارش چاپ و بسته بندی کالاهای مختلف، می توانید با مجموعۀ چاپ و بسته بندی پویا نوین تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با تهیۀ دستگاه های چاپ پیشرفته و ماشین آلات مدرن جعبه سازی، قادر به اجرای انواع سفارشات چاپ، جعبه سازی مقوایی و کارتن سازی مطابق با نیاز مشتریان می باشند.

هزینۀ چاپ و بسته بندی

هزینۀ چاپ و بسته بندی به فاکتورهای متعددی همانند ترکیب رنگی، طرح و طلا کوب، ابعاد بسته بندی و نوع آن بستگی دارد. به دلیل گستردگی امور خدمات چاپ و بسته بندی، متناسب با کالاهای مختلف، شیوه های متفاوتی جهت بسته بندی اقلام وجود دارد. همواره پیش از انجام سفارشات جعبه سازی و امور چاپ و بسته بندی کالا، باید نوع و ابعاد کالا مشخص گردد. ضمن آنکه قیمتی که جهت امور تبلیغات و بسته بندی محصولات در نظر گرفته می شود، نقش بسزایی در نحوۀ ارائه خدمات خواهد داشت.

معمولاً کارخانجات تولیدی که با هدف صادارت محصولات خود فعالیت می کنند، می دانند که کیفیت چاپ و نحوۀ بسته بندی ارتباط مستقیم با حمل و نقل آسان محصولات و در عین حال جذب مشتریان خواهد داشت.

برای مشاهدۀ نمونه کارهای امور چاپ و بسته بندی و جعبه سازی در صنایع مختلف می توانید با مجموعۀ بسته بندی پویا نوین تماس حاصل فرمائید و سپس هماهنگی های لازم را در خصوص ثبت سفارش خود با قیمت ارزان انجام دهید.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین

آدرس : تهران ، بلوار آیت اله سعیدی ، سه راه آدران ، خیابان میهن ، میهن 2 ، پلاک 5

ایمیل: pouyaprinting@yahoo.com      

شماره تماس: 02156867000     فکس: 02156867600     همراه: 09123001056

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
9 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 391
نمایش همه
علاقه مندی ها ()