قیمت پوکه معدنی بر اساس کیفیت و سایز تعیین می شود. پوکه معدنی نوعی سنگ است که کاربرد خاصی در صنایع مختلف دارد. پوکه معدنی با آنکه به عنوان سنگ در امور ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته می شود ولی دارای یک سری ویژگی های ساختاری خاص است که می توان به حفره های خالی آن اشاره نمود.

در واقع پوکه های معدنی از مواد مذاب آتشفشان تشکیل می شود و علت اصلی تخلخل پوکه های معدنی به دلیل خارج شدن گازهای محسور شده در مواد مذاب است که بتوانند سرد شوند.  قیمت انواع پوکه معدنی نسبت به سنگ ارزان تر می باشد و می توان از فروشگاه های عرضۀ تجهیزات گلخانه به صورت بسته بندی شده تهیه نمود. البته در حجم بالا می توانید به واسطۀ مراکز عرضه کنندۀ پوکه های معدنی و مصالح ساختمانی با قیمت مناسب سفارش دهید.

جهت استعلام قیمت انواع پوکه معدنی می توانید با واحد فروش پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید. سپس هماهنگی های لازم را در خصوص حجم سفارش، قیمت و محل تحویل پوکه های معدنی انجام دهید.

قیمت پوکه معدنی ماسه ای و بادامی

قیمت پوکه معدنی ماسه ای بستگی به کیفیت و یکدست بودن پوکه ها دارد که البته این مسئله در رابطه با قیمت پوکه های معدنی بادامی، فندقی، نخودی و غیره نیز صادق می باشد.

پوکه معدنی به دلیل نوع ساختاری که دارد، دارای حفره های خالی می باشد که موجب کاهش وزن آنها شده است. به همین دلیل کاربرد عمدۀ پوکه های معدنی را می توان در امور پرورش گل و گیاه مشاهده نمود. ساختار پوکه به نحوی است که فرآیند زهکشی خاک را برای گیاهان گلخانه ای آسان می کند. نکتۀ قابل توجهی که در این بخش باید بدان توجه نمود قیمت پوکه معدنی فله ارزان تر قیمت پوکه معدنی بسته بندی شده می باشد.

متناسب با میزان مصرفی که دارید، می توانید سفارش خرید پوکه معدنی را از طریق مجموعۀ پوکه معدنی رضایی با قیمت مناسب انجام دهید.

 پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 422
نمایش همه
علاقه مندی ها ()