هایپرجیم - تردمیل خانگی دیادورا مدل da۳۵۰:

در خصوص سرعت این تردمیل باید گفت که سرعت آن بالغ بر ۱۵ کیلومتر در ساعت است و مجهز به ضربه گیر می باشد، مطمئناً با این سرعت ضربه گیر ها میتوانند از آسیب های فیزیکی ورزشکار جلوگیری کنند. این دستگاه دارای ۱۸ ضربه گیر می باشد، ۴ عدد از این ضربه گیر ها در قسمت راست تردمیل تعبیه شده است و ۴ عدد دیگر در قسمت چپ تردمیل قرار دارند. این ضربه گیرها از فشارهای وارده بر تردمیل که ناشی از دویدن روی تسمه آن است جلوگیری می کنند و آسیب به دستگاه را به کمترین حد خود می رسانند. نکته حائز اهمیت در خصوص ضربه گیر این است که این دستگاه با داشتن ضربه گیر sds باعث گسترده شدن بهره گیری از ضربه گیر شده است. فروش تردمیل خانگی در انواع جدید انجام می گیرد.

در خصوص آپشن های دیگر این دستگاه می‌توان گفت که این تردمیل خانگی از ۲۵ برنامه بهره گیری می کند، این برنامه‌ها در واقع تردمیل خانگی را قادر می سازند که در یک بازه زمانی ۳۰ دقیقه‌ای به سادگی بتواند تغییرات در سرعت و درجه شیب را مدیریت کند. بنابراین ورزشکاران به سادگی می توانند نسبت به نوع تمرین و ورزش خود این حالت ها را منظور کنند. به عنوان مثال ورزشکار می تواند ترکیبی را برای تمرین خود برگزیند که در آن ترکیب، نخست شیب کم وجود داشته باشد و سپس سرعت افزایش پیدا کند پس از آن شیب به صورت نسبی بیشتر شود و دوباره سرعت کاهش پیدا کند. توجه داشته باشید که اعمال برنامه به این نوع تردمیل به دو شیوه دستی و اتوماتیک قابل تنظیم است.

توصیه ما به شما خریداران این است که اگر تاکنون از فروشگاه هایپرجیم خرید تردمیل باشگاهی انجام نداده اید حتماً برای یک بار هم که شده این کار را انجام دهید و پس از کسب تجربه شیرین و امنیت خرید خود در این فروشگاه این تجربه را به دوستان و آشنایان خود نیز انتقال دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()