نصب داربست نیاز به تجهیزات و ابزارآلات مخصوص دارد که می توان به لوله های فلزی با ضخامت حداقل 5 میلی متری، داربست فلزی، تخته حامل، گیره های نگه دارنده، تخته پلانک، چرخ و ... اشاره نمود. متناسب با سازه های مختلف، روش های متفاوتی را جهت نصب داربست در نظر می گیرند. همانطور که می دانید کاربرد عمدۀ داربست در حوزۀ پروژه های ساخت و ساز می باشد و طبیعتاً نوع سازه و نوع کاربری که از داربست دارید، روش نصب داربست انتخاب می شود.

شرکت داربست دلتا به عنوان ارائه دهنده خدمات نصب داربست و مجری نصب داربست فلزی در تهران مجموعۀ خود را تأسیس نموده است. این مجموعه همچنین به متناسب با نیاز بازار، امکان اجاره داربست ارزان را برای شرکت های پیمانی فراهم نموده است.

هزینۀ نصب داربست در تهران

هزینۀ نصب داربست در تهران به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان روش نصب، ارتفاع و حجم داربست، چگونگی پیاده سازی فوندانسیون داربست و نوع تجهیزات داربست اشاره نمود. به طور کلی به زمین محل نصب داربست، فوندانسیون گفته می شود و میزان استحکام این محل، از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین راستا نیاز به استفاده از لوله های استاندارد است که بتوانند میزان مقاومت فوندانسیون محل نصب داربست را افزایش دهند.

نکات مهم متعددی در رابطه با نصب ایمن داربست فلزی مطرح می باشد که می توان به رعایت فاصله پایه های استاندارد از یکدیگر اشاره نمود. نصب پایه های استاندارد باید در یک خط قرار گیرد. لوله ها نباید به هیچ عنوان شکستگی و ترک داشته باشند. به هیچ عنوان از نردبان چوبی و کوتاه استفاده نشود و میزان مقاومت پله ها به نحوی باشد که فرد به راحتی امکان دسترسی ایمن به بالای سکو را داشته باشد. زاویۀ پایه های نردبان با زمین بهتر است میان 68 الی 75 درجه باشد و معمولاً یک سکوی استاندارد برای داربست باید در هر متر مربع حدود 150 الی 250 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

جهت دریافت هر گونه خدمات مرتبط با خرید داربست فلزی همچون اجاره و نصب داربست، می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ داربست دلتا تماس حاصل فرمائید.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 358
نمایش همه
علاقه مندی ها ()