دستگاه تردمیل در زمره بیشترین خرید تجهیزات ورزشی مانند  خرید انواع تردمیل قرار دارد . این موضوع علت های بسیاری دارد، اما مهم ترین علت استفاده بسیار از این وسیله در باشگاه‌ها و خانه است. علاوه بر این تردمیل تنوع بسیاری دارد که خود دلیلی بر افزایش تقاضای این محصول است. شما با خرید تردمیل می‌توانید ورزش‌های بسیاری را انجام دهید.

به عنوان مثال با خرید تردمیل که پیشرفته باشد می‌توانید برنامه‌های متعددی با تغییر شیب و سرعت برای خود ایجاد کنید. البته استفاده از تجربه مربی در کارآمد بودن برنامه بی‌تاثیر نیست. برای رسیدن به اندامی ایده‌ال این وسیله به‌تنهایی کافی نیست و باید برنامه داشته باشید. 

تردمیل‌های مدرن قدرت اندازه‌گیری ضربان قلب شما را دارند. در نتیجه این امکان به شما اجازه می‌دهد که در زمان ورزش به سلامتی خود نیز فکر کنید. برخی از تردمیل ها با توجه به ضربان قلب شما سرعت را تنظیم می‌کنند. این موضوع سبب می‌شود که فشار زیادی به قلب شما وارد نشود.

همچنین صفحه تردمیل ساخته شده از متریالی است كه از آسیب‌های وارده به پا جلوگیری می‌كند. استفاده از تردمیل به نظر ساده می‌رسد اما اشتباهات رایج در خرید تردمیل و استفاده از آن مانع رسیدن به نتایج دلخواه و حتی ممکن است منجر به آسیب شود.

در ادامه ما به ان اشتباهات که مشتریان هنگام خرید تردمیل خانگی مرتکب می‌شوند پرداخته‌ایم تا با آشنایی با این خطاها خرید درست و مطمئنی داشته باشید  و از آسیب‌ های احتمالی  پیشگیری کرده و عملکرد خود را در هنگام کار با تردمیل بهبود بخشید.

ظاهربین نباشید

وقتی به تردمیل های مختلف نگاه می کنید، ممکن است با طرح ها و مدل های زیادی روبه رو شوید که از لحاظ ظاهر و حتی تزئینات بسیار شکیل و دارای آپشن های جذاب باشند مانند پخش موسیقی یا صفحه نمایشگر جذاب.

اما کافی نیست بلکه اگر فقط ظاهر مهم باشد ممکن است اقدام به خرید محصولی زیبا اما بی کیفیت کنید.  گاهی اوقات، یک سطح واقعاً جذاب عوامل اساسی یک وسیله با کیفیت را پنهان می کند.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 178
نمایش همه
علاقه مندی ها ()