تردمیل خانگی مناسب از تجهیزات ورزشی است که به شما در کاهش وزن مناسب و گرم کردن بدن قبل از شروع تمرین و همچنینی سلامت و تناسب اندام شما کمک کند.

 این وسیله کارآمد قابلیت این را دارد که در منزل خود خود قرار دهید و از ورزش در محیط آرام و همراه با  آسایش خانه خود در هر شرایط آب و هوایی لذت ببرید.

اگر در جستجوی خرید تردمیل خانگی جدید هستید ، با راهنمای خرید رایگان تردمیل ما در زیر آشنا شوید. این شامل ویژگی هایی است که هنگام مرور گزینه های تردمیل باید در نظر بگیرید و چگونه می توانید در زمان و هزینه خود در طول مسیر صرفه جویی کنید.

در این مقاله از انواع تردمیل ها به خرید انواع تردمیل تردمیل آنلاین پرداخته شده است، با ما همراه باشید و با ویژگی های این تردمیل آشنا شوید.

معرفی تردمیل خانگی

تردمیل خانگی تردمیل آنلاین  وسیله ای ورزشی است که علاوه بر باشگاه های ورزشی و درکنار سایر وسایل ورزشی در منازل نیز از آن استفاده می شود. تردمیل های خانگی دارای تسمه یا نوار گردانی است که چرخش آن موجب به حرکت درآمدن و فعالیت فرد روی دستگاه میشود.

موتور این وسیله از تکنولوژی روز دنیا بهره برده است که به شما کمک می کند عضلاتتان قدرت قابل توجه ای پیدا کند، البته بدون موتور این دستگاه نیز تولید شده است. قابلیت شیب دار کردن سطح دویدن، میتواند علاوه بر ایجاد تنوع هنگام فعالیت، برمیزان شدت فعالیت فرد متناسب با توانایی های او بیفزاید.

تردمیل خانگی تردمیل آنلاین، معمولا دارای صفحه ی نمایش هستند که بر حب نوع آن اطلاعات مختلفی از جمله: زمان فعالیت، شدت فعالیت، میزان کالری مصرفی، شیب دستگاه، سرعت دستگاه، نوع برنامه در حال اجرا را در اختیار شما قرار می دهد. مدل های پیشرفته تر این دستگاه، قابلیت نمایش ضربان قلب فرد در حال فعالیت را نیز دارد. نمایش ضربان قلب به دو شیوه صورت میگیرد: اول، با قراردادن دست روی دست گیره های دستگاه که روی آن صفحات حساسی نصب شده و ضربان قلب را براساس نبض انگشتان نمایش میدهد یا با ارتباط گیره ای کوچک به لاله ی گوش، میتوان ضربان قلب را روی صفحه ی نمایش مشاهده کرد.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()