نصب توری مرغی یکی دیگر از فعالیت هایی است که در حوزۀ خدمات ساختمانی به مشتریان ارائه داده می شود. پارامترهای متعددی در زمینۀ نصب توری مرغی در ساختمان وجود دارد و ما در ادامۀ مقاله به برخی از موارد مهم آن اشاره خواهیم نمود. به طور کلی دارای دو دسته بندی اصلی توری مرغی از نظر جنس عبارتند از توری مرغی فلزی و توری مرغی پلاستیکی است که از نظر سایز نیز در دو دسته بندی توری مرغی سوراخ های ریز و درشت تقسیم بندی می شوند. از این رو افرادی که علاقه مند به پرورش گل و گیاه در محیط منزل و محل کار هستند، بتوانند با اجرا نصب توری مرغی نورگیر فضایی محصور شده ایجاد نمایند.

گروه کار در ارتفاع نماروز از دیگر تیم های کاری مجرب در زمینۀ ارائه خدمات ساختمانی مانند خدمات نقاشی نما است که قادر به ارائه خدمات در مناطق تهران و کرج می باشند. این مجموعه دارای وسایل ایمنی کار در ارتفاع و نیروی کار فعال و مجرب می باشد که قادر به اجرای نصب توری مرغی با طناب در ارتفاع می باشند.

نحوۀ نصب توری مرغی در بالکن

نکتۀ مهم که در رابطه با نصب توری مرغی در بالکن وجود دارد، وجود ارتفاع از سطح زمین می باشد. در اصل گروه های ساختمانی که ارائه خدمات در ارتفاع ارائه می دهند، می توانند با آسودگی خاطر مراحل نصب توری مرغی پاسیو را با رعایت نکات ایمنی انجام دهند. تمیزکاری محل، تعیین مساحت مورد نظر، استفاده از ابزارآلات مناسب جهت رولپلاک نمودن فنس یا توری مرغی به سطح دیوار و یا زمین و انتخاب توری مناسب از موارد مهم هستند که هنگام نصب توری مرغی در فضای داخل و یا خارج ساختمان باید در نظر گرفته شود.

قیمت نصب توری مرغی به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به جنس و ابعاد آن اشاره نمود. جهت تعیین قیمت نهایی نصب توری مرغی می توانید با کادر فنی گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید و پس از اعزام کارشناس به محل و بررسی تمام جوانب کار، هزینۀ تقریبی طراحی و نصب توری مرغی را برای شما مشخص می نمایند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()