آب بندی نمای ساختمان نیاز به رعایت یک سری اصول کلیدی دارد و تکنسین های مجرب و توانمند با در داشتن اطلاعات کامل، می توانند موفق به اجرای آب بندی نمای ساختمان شوند. دلایل متعددی وجود دارد که موجب ایجاد درز و شکاف میان مصالح ساختمان می شود و این مسئله موجب نفوذ آب باران به داخل ساختمان و شوره زدگی نمای ساختمان می شود. در حال حاضر شیوه های جدیدی جهت ارائه خدمات آب بندی نمای ساختمان وجود دارد که توسط برخی از گروه های ساختمانی به صورت تخصصی قابل اجرا می باشد.

گروه کار در ارتفاع نماروز مجهز به کلیۀ امکانات کار در ارتفاع می باشد. این مجموعه به دلیل داشتن تکنسین های مجرب، قادر به اجرای اصولی آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت، شیشه، سنگ و سایر مصالح ساختمانی غیر صیقلی با قیمت مناسب می باشند.

تکنیک های آب بندی نمای ساختمان

تکنیک های آب بندی نمای ساختمان متناسب با شیوه های دسترسی به نمای ساختمان مشخص می گردد. در حالت کلی جهت دسترسی به سطوح نمای ساختمان می توان از طناب، کلایمر، آسانسور بالابر، داربست و ... استفاده نمود. جهت اجرای آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت و شیشه می توان از چسب های مختلفی چون آکریلیک، پلی یورتان و یا سیلیکون استفاده نمود. بدین ترتیب می توانند با مواد اولیۀ مرغوب، درزهای بوجود آمده در نمای ساختمان را پوشش دهند.

با درزگیری به موقع نمای ساختمان می توان عمر ساختمان را بهبود بخشید و بدین وسیله از نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری نمود. افرادی که مسئولیت پوشش دهی ترک خوردگی های وجود در نمای ساختمان را دارند، می توانند از قدرت چسبندگی بالای چسب های پلی یورتان استفاده نمایند.  

گروه ساختمانی نماروز دارای رزومۀ کاری فراوان در حوزۀ اجرای پروژه های آب بندی نمای ساختمان با طناب و نصب توری مرغی در مدت زمان کوتاه و کیفیت عالی می باشند و همواره آمادۀ خدمات رسانی به مشتریان در مناطق تهران و کرج می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()