نمایندگی هپکو از دیگر مراکز معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین فعالیت می کنند. کمپانی هپکو با در اختیار داشتن مهندسین بالقوه و توانمند توانسته اند موفق به طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی، راهسازی، کشاورزی و غیره گردند. با توجه به کاربرد عمده ای که چنین ماشین آلاتی در صنایع مختلف دارند، تأمین قطعات و لوازم یدکی هپکو از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو برخی از مجموعه های عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین با أخذ نمایندگی قطعات هپکو اقدام به تأمین و فروش انواع قطعات هپکو می نمایند. به واسطۀ مراکز نمایندگی هپکو می توان با اطمینان خاطر محصولات این کمپانی را با کیفیت عالی تهیه نمود.  

فروشگاه هیدروسنتر از جمله مراکز رسمی نمایندگی هپکو در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و با در اختیار داشتن پتانسیل های لازم قادر به عرضۀ انواع قطعات هپکو با قیمت ارزان تر از بازار می باشند.

خدمات نمایندگی هپکو

همانطور در متون بالا بدان اشاره نمودیم، خدماتی که توسط مراکز نمایندگی هپکو به مشتریان ارائه داده می شود، باعث می گردد تا افراد بتوانند با قیمت مناسب قطعات هپکو اصل تهیه نمایند. به واسطۀ نمایندگی هپکو، پیگیری نسبت به تأمین انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات هپکو راحت تر می باشد. به عبارتی چنین مجموعه هایی به دلیل داشتن ارتباطات مستقیم راحت تر می توانند قطعات هپکو را برای شما تهیه نمایند. هیدروسنتر به عنوان نمایندگی پرکینز انواع قطعات پرکینز را به شما ارائه می کند.

مرکز نمایندگی هپکو به نوعی همراهی مطمئن برای دسترسی شما به تجهیزات ماشین آلات هپکو است. از جمله محصولات کمپانی هپکو عبارتند از لودر، بکهو لودر، انواع بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری، غلتک، گریدر، کمباین، تراکتور، ترنجر و ... می باشد. بدین ترتیب افرادی که دارای یکی از ماشین آلات هپکو هستند، می توانند جهت تأمین انواع لوازم یدکی ماشین آلات این برند به معتبرترین مراکز نمایندگی هپکو مراجعه نمایند. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید انواع قطعات هپکو می توانید به فروشگاه هیدروسنتر مراجعه نمائید و با آسودگی خاطر لوازم یدکی با کیفیت تهیه نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()