نمایندگی پرکینز از جمله مراکز معتبر است که امکان خرید لوازم یدکی پرکینز اورجینال برای شما فراهم می باشد. کمپانی پرکینز از جمله شرکت های معتبر است که زیر مجموعۀ کمپانی کاترپیلار فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه به اقتضای نیاز کمپانی های سازندۀ ماشین آلات سنگین، توانسته امکان تولید موتورهای دیزلی، موتورهای برقی، دیاگ، انواع ژنراتور گازسوز، دیزل ژنراتور و غیره را فراهم سازند. از این رو کمپانی های سازندۀ ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، عمرانی و غیره می توانند به واسطۀ مراکز  نمایندگی قطعات پرکینز ، محصولات این کمپانی را با قیمت مناسب و اورجینال تهیه نمایند.

فروشگاه هیدروسنتر به عنوان یکی از مراکز رسمی نمایندگی پرکینز در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. به واسطۀ این مجموعه می توان با قیمت مناسب و کیفیت بالا لوازم یدکی پرکینز را تهیه نمود. 

معتبرترین مرکز نمایندگی پرکینز

با مراجعه به معتبرترین مرکز نمایندگی پرکینز می توانید با اطمینان خاطر از اصل بودن قطعات، انواع لوازم یدکی پرکینز را به صورت اورجینال تهیه نمائید. تأمین قطعات یدکی پرکینز برای دارندگان ماشین آلات سنگین راهسازی، صنعتی و غیره نیاز است. کمپانی پرکینز به صورت حرفه ای در حوزۀ ساخت برخی از لوازم یدکی ماشین آلات فعالیت خود را آغاز نموده است و کمپانی های متعددی از محصولات این مجموعه در ساخت ماشین آلاتی همچون بیل مکانیکی، لیفتراک، لودر، مینی لودر، جرثقیل، تراکتور، کامیون، ماشین آلات صنعتی و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

در همین راستا نمایندگی پرکینز به عنوان یکی از مراکز معتبر توزیع کنندۀ تجهیزات و لوازم یدکی پرکینز اصل در سطح شهر فعالیت می کنند. به واسطۀ چنین مجموعه هایی می توان بدون دردسر قطعات پرکینز را تهیه نمود.

جهت  فروش لوازم یدکی پرکینز اورجینال می توانید با کارشناسان فروش هیدروسنتر تماس بگیرد و به عنوان یکی از نمایندگی های پرکینز در تهران خدمات رسانی می کنند.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 247
نمایش همه
علاقه مندی ها ()