خرید کتونی از هایپرجیم:

در آناتومی بدن پا به عنوان قلب دوم شناخته می شود، بنابراین اهمیت دادن به آن لازم و ضروری است. یکی از مواردی که می توان در اهمیت به پا، انجام داد پوشیدن کتونی مناسب و استاندارد است. در طول روز پاها میتوانند چند هزار بار نیروی وزن را تحمل کنند بنابراین در حفظ و سلامت آنها باید کوشید. خرید کتونی را از هایپرجیم با قیمت ارزان خریداری کنید.

امروزه کتونی ها در طرح ها، رنگها و اشکال گوناگون تولید می شوند و کمپانی های مطرحی در این زمینه فعالیت می کنند.

نکاتی که در خرید کفش کتونی باید به آنها توجه کرد عبارت است از:

مناسب بودن کفش

اولین اشتباه رایج در خصوص استفاده از کفش ها این است که یک کفش را برای مصارف گوناگون استفاده کرد به هیچ عنوان نباید این کار را انجام داد، هر کفش بسته به نوع تولید آن برای انجام مصارف خاص ساخته شده است، مثلاً کتونی های ورزشی مدلهای مختلفی دارند و برای هر ورزش یک کفش تولید شده است که کاملاً می تواند در حین انجام آن ورزش پاها را در شرایط خوبی قرار دهد.

راحتی و تناسب کفش با پا

به هیچ عنوان نباید راحتی پا در کفش را قربانی ظاهر آن کرد، بنابراین در هنگام خرید کفش ویکو اولویت با  راحت بودن پا در کفش است. به خصوص در مصارف خاص ورزشی مانند فوتبال، بسکتبال، والیبال، هندبال، کوهنوردی و غیره که این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

حفظ و نگهداری این کفش

به هیچ عنوان نباید کتونی را در شرایط مرطوب و خیس نگهداری کرد زیرا باعث از هم پاشیدگی کفش خواهد شد، از کفش باید خشک و خنک نگهداری شود. میتوانید در هنگام استفاده از کتونی ها از عرق گیر های مخصوص استفاده کنید تا همواره پا در کتونی خشک و خنک بماند.

فروشگاه هایپرجیم ارائه کننده انواع کتونی های ورزشی و معمولی می باشد در فروشگاه هایپرجیم برای تمامی رده های سنی کتونی موجود می باشد.

فروشگاه هایپر جیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()