قطعات لیفتراک کوماتسو اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهد. لیفتراک از جمله ماشین آلات مهم و پر کاربرد در امور حمل و نقل بار در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. کوماتسو از جمله شرکت های مطرح در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین در ژاپن راه اندازی شده است. این مجموعه با در اختیار داشتن دانش روز دنیا و همچنین بررسی نیاز صنعت گران موفق به طراحی و ساخت ماشین لیفتراک با مشخصات فنی و ظرفیت های مختلف شده است. از این رو با ساخت لیفتراک توانست قدمی مؤثر در راستای سرعت بخشیدن به پروسۀ حمل و نقل بردارد. مجموعه هایی که مجهز به لیفتراک کوماتسو هستند، می توانند جهت خرید قطعات لیفتراک کوماتسو با دفتر فروش مجموعۀ هیدروسنتر تماس حاصل فرمائید و یا به صورت اینترنتی، لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو مورد نظر را استعلام نمائید.

فروش انواع قطعات لیفتراک کوماتسو اصل

شاخک یا چنگال، دکل، جک بالابر، تایر، چراغ های عقب، سقف اتاق راننده، وزنه تعادل، موتور و ... برخی از قطعات لیفتراک برقی و دیزلی کوماتسو محسوب می شوند. البته متناسب با مدل لیفتراک، حتماً دارای مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر می باشند. شرکت ها و فروشگاه هایی که دارای لیفتراک برند کوماتسو هستند، در صورت نیاز به تأمین قطعات آسیب دیدۀ ماشین، باید متناسب با مدل لیفتراک، انواع قطعات لیفتراک کوماتسو اورجینال را تهیه نمائید.

هنگام خرید لوازم یدکی لیفتراک و دیگر ماشین آلات کوماتسو، اصل بودن و کیفیت قطعات باید ملاک اصلی انتخاب و خرید شما به شمار رود. به عبارتی توصیه می کنیم جهت خرید تجهیزات ماشین آلات سنگین و حمل و نقل به مراکز معتبر مراجعه نمائید که نسبت به عرضۀ قطعات اورجینال آن مجموعه اطمینان داشته باشید چون متأسفانه قطعات تقلبی را با قیمت قطعات اورجینال به فروش می رسانند. از این رو نمی توان به طور قطع از قیمت لوازم یدکی به اصل و یا تقلبی بودن قطعات پی برد.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()