لوازم یدکی گریدر شامل قطعات مختلفی است که در دسته بندی های مشخصی در اجزای اصلی گریدر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. گریدر از جمله ماشین آلاتی است که در تمامی پروژه های راهسازی و عمرانی مورد استفاده قرار گرفته می شود چون به واسطۀ این ماشین می توان پروسۀ تسطیح جادۀ خاکی و آسفالت را تسریع بخشید. امروزه کمپانی هایی که مسئولیت اجرای عملیات راهسازی را دارند، می توانند با استفاده از ماشین گریدر زیرسازی لازم را جهت امور شیب سازی با دقت عمل بالایی انجام دهند. فروش لوازم یدکی گریدر متناسب با برندهای معتبر آن در سطح کشور، توسط برخی از فروشگاه های پخش تجهیزات ماشین آلات سنگین صورت می گیرد.

فروشگاه هیدروسنتر نیز به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در عرصۀ فروش قطعات ماشین آلات سنگین راه اندازی شده است. توانسته موفق به تأمین انواع لوازم یدکی گریدر و دیگر ماشین آلات راهسازی در سطح کشور گردد.

فروش و پخش لوازم یدکی گریدر اورجینال

پیش از خرید لوازم یدکی گریدر مانند  خرید قطعات گریدر کاترپیلار توصیه می کنیم نسبت به اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نمائید. در حال حاضر کمپانی های متعددی در داخل و خارج از کشور در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین فعالیت می کنند. از این رو مراکز توزیع تجهیزات گریدر، بیل مکانیکی و غیره اقدام به تأمین و فروش انواع لوازم یدکی گریدر کوماتسو، هپکو، کاترپیلار، دوسان، ولوو، سانی و غیره فعالیت می کنند.

با استفاده از ماشین گریدر می توان عملیات متعددی از قبیل شیب سازی دقیق جاده، برف روبی جاده ها، کندن جوی، کانال، برش زاویه، مخلوط کردن خاک، نگهداری رویه جاده های شنی و یا کندن یخ از روی سطح جاده و غیره را با سرعت عمل بالایی انجام دهند. با توجه به نوع کاربردی که گریدر دارد، هر زمان ممکن است هر کدام از قطعات گریدر دچار آسیب دیدگی گردد و نیاز به خرید لوازم یدکی گریدر اورجینال متناسب با مدل ماشین داشته باشید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()