قطعات گریدر هپکو متناسب با مدل های مختلف تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. کمپانی هپکو فعالیت خود را در شهر اراک آغاز نموده است. مجموعۀ هپکو بر مبنای نیاز بازار به داشتن ماشین آلات سنگین، توانسته اند موفق به ساخت انواع کامیون، انواع لیفتراک، جرثقیل، لیفتراک، گریدر، تجهیزات حفاری، قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، انواع واگن، تجهیزات فناوری هسته ای و ... شوند. بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع فعالیتی که دارند، با قیمت ارزان از محصولات این کمپانی استفاده کنند. در راستای همین موضوع، سطح دسترسی و خرید قطعات گریدر هپکو در داخل کشور راحت تر صورت می گیرد.

فروشگاه هیدروسنتر یکی از فروشندگان مجرب در حوزۀ فروش تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برندهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته موفق به فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و انواع قطعات گریدر هپکو گردد. در این صورت افرادی که مجهز به ماشین آلات سنگین هپکو هستند، می توانند با اطمینان خاطر، قطعات مورد نیاز ماشین خود را به واسطۀ کادر فروش این مجموعه استعلام نموده و با تضمین قیمت تهیه نمایند.

معرفی انواع قطعات گریدر هپکو

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید قطعات گریدر هپکو وجود دارد، اهمیت دادن به اصل بودن قطعات و مدل گریدر است. بخش های اصلی ماشین گریدر متشکل از بدنه، تیغه، چرخ ها، موتور، اتاق راننده و سیستم سوخت می باشد و دارای انواع لوازم یدکی در ابعاد کوچک و بزرگ می باشند.

با استفاده از ماشین آلات گریدر می توان عملیات مختلفی از جمله شیب بندی جاده، بریدن و تراشیدن ترانشه ها، برف روبی جاده ها، پهن نمودن مصالح موجود در سطح جاده جهت شانه سازی، پخش کردن سطوح خاکی و آسفالت و ... را در مدت زمان کوتاهی و با دقت بالایی انجام داد. در همین راستا سالم بودن قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است چون باعث توقف پروژه می شود و فرد متحمل خسارت می گردد.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()