لاستیک کومهو یکی از برندهای معروف و با دوام کرۀ جنوبی است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. گروه صنعتی لاستیک کومهو با پشتکار فراوان توانسته موفق به احداث خط تولید لاستیک سواری، شاسی بلند، ماشین آلات باری، کشاورزی، سنگین راهسازی، صنعتی و غیره گردند. البته هر کدام از دسته بندی های مختلف تولید لاستیک کومهو بر اساس استانداردهای کنترل کیفیت طراحی و تولید می شوند. استقبال فراوان از فروش لاستیک کومهو به دلیل کیفیت بالای محصولات این کمپانی می باشد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک با سال ها کسب تجربه توانسته موفق به شناسایی برندهای معتبر گردد و بدین وسیله لاستیک های با کیفیت استانداردهای بین المللی را در لیست محصولات خود به مشتریان ارائه دهد. افرادی که طرفدار خرید لاستیک کومهو هستند، می توانند با اطمینان از اصل بودن برند، پس از بررسی مشخصات فنی محصولات، لاستیک مورد نظر خود را با قیمت ارزان تهیه نمایند.

خرید لاستیک سواری کومهو

لاستیک سواری کومهو بیشترین متقاضی را دارد چون تعدد افرادی که مالک خودروی سواری باشند، بسیار است. این نکتۀ مهم موجب شده تا کمپانی لاستیک کومهو بتواند با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای مهم، محصولات با کیفیت و با دوام تولید نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. بدون شک افرادی که با لاستیک کومهو آشنا هستند، به این موضوع مهم پی برده اند که دسته بندی لاستیک های سواری کومهو و لاستیک های چهار فصل کومهو در رده بندی خود از سطح کیفیت بالایی برخوردار هستند و توانسته با برندهای هم رقیب خود مقایسه شود.

قیمت فروش لاستیک کومهو به مدل و مشخصات فنی آن بستگی دارد. در عین حال قیمت ارز نیز بر روی قیمت خرید لاستیک کومهو کره جنوبی تأثیرگذار می باشد.

جهت خرید اینترنتی لاستیک کومهو می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از مشاهدۀ مشخصات فنی و مقایسۀ آنها با یکدیگر، مناسب ترنی لاستیک را برای اتومبیل خود تهیه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()