قطعات گریدر هپکو از اجزای مختلف تشکیل شده است و هر کدام از آنها در دسته بندی های متفاوت مورد استفاده قرار گرفته اند. اگر قصد خرید قطعات گریدر هپکو  را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم به مراکز معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید. طراحی بدنۀ و لوازم یدکی گریدر به نحوی است که موجب کارایی خاص این نوع ماشین شده است. تاریخچه ساخت سری اول ماشین گریدر به سال 1896 باز می گردد. در نسخۀ اولیه گریدر مجهز به چهار چرخ و قاب فولادی بود که به صورت مکانیکی ساخته شده بود و با گذشت زمان شرکت های سازندۀ گریدر تلاش نمودند انواع قطعات کاربردی به این نوع ماشین بی افزایند.

با توجه به گستردگی کاربرد گریدر هپکو در سطح کشور، فروشگاه سرویس قطعه در لیست محصولاتی که عرضه می کنند، توانسته اند امکانات مناسبی جهت فروش قطعات گریدر هپکو را برای دارندگان این مدل و برند گریدر فراهم سازند.

عرضۀ مستقیم انواع قطعات گریدر هپکو

باید توجه داشت که بیش از گذشته شاهد کاربرد گریدرهای هپکو در سطح کشور می باشیم. به دلیل گستردگی کاربرد گریدر در اجرای پروژه های عمرانی چون راه اندازی جاده، ساخت و ساز، برف روبی و ...  شاهد عرضۀ انواع قطعات گریدر هپکو در سطح بازار می باشیم. فروش لوازم یدکی گریدر هپکو متناسب با مدل های مختلف گریدر توسط مراکز توزیع تجهیزات ماشین آلات سنگین صورت می گیرد.

قطعات موتوری، لوازم یدکی قسمت تیغه، قطعات چرخ گریدر، لوازم یدکی موتور دیزل و ... برخی از دسته بندی های اصلی قطعات گریدر هپکو محسوب می شوند. بدین ترتیب بروز کوچک ترین اختلال در عملکرد قسمت های مختلف گریدر، می تواند عاملی برای کُندی عملکرد و یا توقف کامل گریدر شود. بدین ترتیب بیش از آنکه سطح آسیب دیدگی افزایش یابد، تحت نظارت یک مکانیک مجرب اقدام به تعمیر و تعویض قطعات گریدر هپکو که دچار آسیب دیدگی شده اند، نمایند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()