لوازم یدکی گریدر شامل قطعات در دسته بندی های اصلی چون شاسی و بدنه، تیغه، چرخ، کلاج و ترمز، سیستم حرکتی و دریچه کنترل سوخت می باشند. طراحی بدنه و شاسی گریدر به صورت هوشمندانه و ایرودینامیک انجام گرفته است و تأثیر مستقیم بر میزان افزایش قدرت مانور گریدر دارد. البته طراحی بدنه و شاسی ماشین آلات گریدر به صورت کمرشکن و مستقیم صورت می گیرد. نوع لوازم یدکی که در ساختار چنین ماشین آلاتی قرار گرفته می شود، متفاوت از یکدیگر می باشند. جهت خرید لوازم یدکی گریدر می توانید به فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید.

شرکت پارت یدک راهسازی به صورت حرفه ای فعالیت خود را در حوزۀ پخش لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی آغاز نموده است و این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته اند موفق به تأمین لوازم یدکی برندهای کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، ولوو، هیتاچی و غیره گردند.

فروش لوازم یدکی گریدر با قیمت ارزان

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید و فروش لوازم یدکی گریدر وجود دارد، مدل و برند شرکت سازندۀ گریدر می باشد. گریدر مجهز به تیغه هایی است که قابلیت تعویض دارند و در موقعیت های مختلف در قسمت بدنۀ گریدر قرار گرفته می شوند. از ویژگی های قابل توجه تیغه های گریدر می توان به داشتن لبه های مستقم و منحنی آن اشاره نمود که دارای ارتفاع و ضخامت های متفاوت می باشند و متناسب با ابعاد آن، میزان ظرفیت خاکی که جابجا می کند متفاوت است. برخورد تیغه های گریدر با اجسام سنگی مستحکم ممکن است موجب خراب شدن تیغه و یا قطعات اصلی مرتبط گردد، که در این صورت نیاز به خرید لوازم یدکی گریدر بر مبنای مدل دستگاه داشته باشید.

تعدد قطعات و لوازم یدکی گریدر بسیار است و به راحتی نمی توان تمامی لوازم یدکی این نوع ماشین آلات را معرفی نمود.

از این رو جهت خرید قطعات گریدر ، می توانید از طریق دفتر فروش پارت یدک راهسازی، قطعات مورد نظر خود را استعلام نموده و سپس برای خرید به صورت حضوری و یا سفارش اینترنتی اقدام نمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()