لوازم یدکی لودر کوماتسو اجزای کلیدی ماشین را تشکیل می دهد. به عبارتی نوع قطعات و لوازم یدکی که در ساخت یک ماشین مورد استفاده قرار گرفته می شوند، نقش بسزایی در نحوۀ عملکرد آن خواهد داشت. ماشین لودر یکی از اولین ماشین آلات سنگین است که توسط کمپانی مطرح کوماتسو تولید و به بازار عرضه شده اند. لودر چرخ لاستیکی، لودر چرخ زنجیری و بکهو لودر سه دسته بندی اصلی ماشین آلات لودر هستند که توسط مجموعۀ کوماتسو ژاپن با ظرفیت های مختلف ساخته شده اند. کمپانی ها و صنایعی که مجهز به ماشین آلات لودر هستند، ممکن است جهت مرتفع نمودن ایرادات فنی ماشین نیاز به خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو داشته باشند.

جهت تأمین انواع لوازم یدکی لودرهای کوماتسو می توانید از طریق شرکت پارت یدک راهسازی اقدام نمائید. به واسطۀ این مجموعۀ معتبر می توان با آسودگی خاطر قطعات اورجینال ماشین آلات کوماتسو را با قیمت ارزان و تضیمن شده خریداری نمائید.

فروش انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو

 در واقع فروش قطعات لودر کوماتسو بر اساس دسته بندی های مختلفی این محصول صورت می گیرد. در ابتدای مقاله به برخی از مدل های رایج لودر کوماتسو اشاره نمودیم که دارای لوازم یدکی متفاوت از یکدیگر می باشند.

قطعات موتوری لودر، لوازم یدکی هیدرولیک، قطعات زیربندی لودر، لوازم یدکی برقی و فیلترآلات برخی از دسته بندی های اصلی هستند که بر اساس آنها فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو صورت می گیرد. میلنگ موتور، بلوک سیلندر موتور، گژپین موتور، شاطون، اویل پمپ، سوپر شارژ موتور، واشر سر سیلندر، میل سوپاپ موتور، کارتل موتوتور، پروانه موتور و ... برخی از انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو محسوب می شوند که جهت تهیۀ آنها می توانید به مراکز معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین همچون شرکت پارت یدک راهسازی مراجعه نمائید. به واسطۀ این کمپانی می توانید با اطمینان از اصل بودن قطعات، لوازم یدکی مورد نیاز لودر را تأمین نمائید.

پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 237
نمایش همه
علاقه مندی ها ()