قطعات لودر کوماتسو بدنۀ اصلی ماشین را تشکیل می دهند. لودر از جمله ماشین آلاتی است که در اجرای پروژه های راهسازی و ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کوماتسو از جمله برندهای معتبر ژاپنی است که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته اند موفق به طراحی و ساخت انواع لودر، گریدر، بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات سنگین شوند. با گذشت زمان شاهد کاربرد گستردۀ لودرهای کوماتسو در سطح کشور می باشیم. جهت انجام پروژه های سنگین از لودر استفاده می شود و هر زمان امکان آسیب دیدگی برای قطعات لودر کوماتسو حین انجام کار وجود دارد و باید خرید قطعات لودر کوماتسو انجام گیرد. 

فروشگاه سرویس قطعه یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات و قطعات لودر کوماتسو ، گریدر، بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات سنگین این کمپانی و دیگر برندهای مطرح در سطح جهان می باشند.

فروش قطعات انواع لودر کوماتسو

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید و فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو وجود دارد، عرضۀ قطعات متناسب با مدل های مختلف لودر است که توسط این کمپانی عرضه می شوند. قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو، قطعات لودر چرخ لاستیکی کوماتسو و لوازم یدکی بکهو لودر کوماتسو جزء دسته بندی های اصلی لودرهای کوماتسو به شمار می روند. به عبارتی هر کدام از این ماشین آلات لودر در موقعیت های مختلف از آن استفاده می کنند. به عنوان مثال ساخت لودر چرخ زنجیری به منظور استفاده بر سطوح ناهموار می باشد. کمپانی کوماتسو با استفاده از فناوری روز دنیا پروسۀ طراحی لودر را انجام می دهند که کارایی فوق العاده ای داشته باشد. از ماشین لودر همچنین برای کندن ریشه های درختان استفاده می شود و قدرت کافی برای بلند کردن تنه های درختان خواهد داشت. به دلیل نوع کارایی که برای این نوع خودرو تعریف می شود، می توانند دچار آسیب دیدگی شوند، که در نتیجۀ آن نیاز به خرید قطعات لودر کوماتسو به واسطۀ مجموعۀ سرویس قطعه داشته باشند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()