قطعات لودر فوتون در دسته بندی های مختلف توسط مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین به فروش می رسند. در واقع لودر از بخش های مختلف تشکیل شده است و این مسئله موجب شده تا انواع لوازم یدکی در طراحی لودرهای فوتون مورد استفاده قرار گرفته شوند. بدین ترتیب هنگام خرید قطعات لودر فوتون به شما پیشنهاد می کنیم مدل لودر را ملاک انتخاب و خرید لوازم یدکی قرار دهید. علاوه بر آنکه اصل بودن قطعات در جایگاه خود حائز اهمیت است و نقش بسزایی در کیفیت و دوام لوازم یدکی به کار رفته در ماشین خواهد داشت.

فروشگاه هیدروسنتر به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ واردات و عرضۀ تجهیزات و قطعات ماشین آلات راهسازی همچون قطعات لودر فوتون ، کاترپیلار، هپکو، هیتاچی، کوماتسو، ولوو و دیگر برندهای معتبر خارجی و داخلی می باشند. این مجموعه همچنین متناسب با سفارش مشتریان قادر به تأمین و فروش انواع قطعات اورجینال ماشین آلات سنگین با قیمت مناسب می باشند.

عوامل مهم تعیین قیمت قطعات لودر فوتون

با توجه به قیمت بالایی که لوازم یدکی این نوع ماشین آلات نسبت به خودروهای سواری و غیره دارد، قطعات تقلبی با قیمت اصل نیز در سطح بازار عرضه می شوند. هنگام خرید قطعات لودر فوتون به شما پیشنهاد می کنیم به مراکز معتبر عرضۀ قطعات ماشین الات راهسازی مراجعه نمائید. در این صورت احتمال خرید لوازم یدکی اصل برندهای خارجی برای شما امکان پذیر خواهد بود. تهیۀ قطعات اصل برای ماشین فاکتور مهمی جهت جلوگیری از افزایش میزان خسارت بوجود آمده برای آن می شود. عدم توجه به این نکته و تهیۀ قطعات تقلبی و بی کیفیت می تواند به مرور زمان به دیگر لوازم یدکی اصلی ماشین فشار وارده نموده و سطح آسیب دیدگی ماشین را بیشتر نماید.

جهت کسب اطلاع از قیمت خرید لوازم یدکی لودر فوتون می توانید به فروشگاه هیدروسنتر مراجعه نموده و از کارشناسان فروش مجموعه موجود بودن و قیمت لوازم یدکی را استعلام نمائید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()