لاستیک یزد تایر از جمله برندهای معتبر ایرانی است که از کیفیت بالا برخوردار می باشد. کمپانی یزد تایر فعالیت مجموعۀ خود را در سال 1365 در شهر یزد آغاز نمود. این مجموعه در سال های ابتدایی اقدام به راه اندازی خط تولید تایر و تیوب دوچرخه و موتور سیکلت نموده و پس از سال ها کسب تجربه و تولید محصولات با کیفیت توانست با بهره گیری از دانش فنی کمپانی ARC ژاپن موفق به تولید لاستیک بایاس سواری یزد تایر جهت استفاده در خودروهای سواری و وانت شوند. خرید لاستیک یزد تایر همچون هر برند دیگری نیاز به داشتن دانش و آگاهی نسبت به اطلاعات مندرج بر روی تایر دارد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی دیگر از مجموعه های بزرگ در حوزۀ فروش تایر در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه جهت حمایت از تولیدات ملی، امکان خرید لاستیک یزد تایر با مشخصات فنی متفاوت همراه با گارانتی برای مشتریان فراهم نموده است.

نکات کلیدی خرید لاستیک یزد تایر

جهت خرید لاستیک سواری یزد تایر و هر مدل دیگری یک سری نکات مهم وجود دارد و ما قصد داریم در ادامۀ متن به برخی از موارد مهم آن بپردازیم. در نظر گرفتن شرایط محیطی، نوع کاربری و مشخصات فنی اتومبیل سه فاکتور کلیدی هستند که هنگام خرید لاستیک یزد تایر و هر برند ایرانی و خارجی باید ملاک انتخاب خود قرار دهید. در واقع استفاده از خودرو سواری به عنوان خودرو مسابقه رالی نیاز به استفاده از لاستیک سواری و اسپرت یزد تایر می باشد، تا تحمل سرعت بالا و همچنین مقاومت با شرایط آب و هوایی مختلف را داشته باشد. در واقع تایر به دلیل اینکه ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد، گرمای زیاد سطح جاده در محیط آب و هوایی خشک و فصل تابستان می طلبد که اتومبیل مجهز به لاستیک یزد تایر مناسب باشد که کشش دمای بالا را داشته باشد.

در صورت تمایل به خرید لاستیک بارز و لاستیک یزد تایر، می توانید به واسطۀ فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام نموده و همراه با گارانتی تایر مورد نظر خود را تهیه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 213
نمایش همه
علاقه مندی ها ()