ریموت پورشه با نرم افزار و دستگاه های پیشرفته کددهی می شوند. از این رو افرادی که مالک خودروهای پروشه هستند، توصیه می کنیم در صورت عدم در اختیار داشتن سوئیچ و ریموت یدک پورشه به مراکز تخصصی کلیدسازی خودرو مراجعه نمائید. با توجه به اینکه تعدد مراکز ساخت ریموت پورشه در سطح کشور انگشت شمار می باشد. نسبت به اعتبار مجموعۀ ارائه دهندۀ سرویس اطمینان حاصل نمائید و سپس ساخت ریموت پورشه را سفارش دهید.

تهران کار کی یکی از مجموعه های پیشرو در صنعت کلیدسازی خودرو فعالیت خود را در تهران آغاز نموده است. با گسترش فضای اینترنت در سطح کشور، در حال حاضر قادر به ارائه خدمات به صورت اینترنتی به مشتریان در سرتاسر کشور می باشند.

ساخت و تعمیر ریموت پورشه و سوئیچ پورشه

مالکین خودروهای پورشه پانامرا، پورشه ماکان، پورشه باکستر، پورشه کاین، پورشه کیمن و ... جهت ساخت و پروگرام دهی ریموت و سوئیچ آنها به مراکز تخصصی معتبر ساخت سوئیچ خودروهای لوکس مراجعه نمائید. خوشبختانه مجموعه های معتبر با استفاده از دستگاه های پیشرفته قادر به ساخت سوئیچ پورشه در سریع ترین زمان می باشند. ضمن آنکه قادر به تعمیر انواع ریموت پورشه با نرم افزارهای مخصوص می باشند.

تعریف باطری، تعبیه قاب انواع ریموت پورشه ، کددهی جدید و یا حذف نمودن آن از ریموت پروشه، باز کردن درب خودرو، تراش و کپی کلید، ساخت سوئیچ های ضد سرقت، کیلس  ایموبلایزر و ... برخی از انواع خدماتی هستند که توسط مرکز تخصصی تهران کار کی به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می دهند.

جهت سفارش ساخت سوئیچ پورشه پیشنهاد می کنم، پیش از گم کردن سوئیچ اصل پروشه نمائید. چرا که قیمت سوئیچ پورشه و یا قیمت ریموت پورشه کاهش می یابد. جهت کسب اطلاعات جامع می توانید به مراکز تخصصی ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس مراجعه نمائید و پس از بررسی تمام جوانب اطمینان یافتن از اعتبار مجموعه، سفارش خود را ثبت نمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()