ریموت ولوو XC90 به عنوان یکی از تجهیزات اصلی خودروی ولوو است که به عنوان ضد سرقت خودرو به شمار می رود. افرادی که دارندۀ خودروی ولوو XC90 هستند، جهت تهیۀ ریموت و سوئیچ یدک خودرو می توانند به مراکز معتبر کلید سازی خودرو مراجعه نمائید. نکتۀ مهم که در رابطه با ساخت سوئیچ یدک ولوو XC90 وجود دارد، در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته است که قادر به کددهی دقیق سوئیچ و ریموت مطابق با الگوی اصلی آن باشند. در برخی از مواقع جهت ساخت ریموت ولوو XC90 نیاز به حذف پروگرام و کددهی جدید است. از این رو نیاز به استفاده از نرم افزارهای مخصوص دارد و شما می توانید از این امکانات به بهترین شکل ممکن استفاده نمائید.

تهران کار کی به صورت تخصصی در ایران اقدام به ارائه خدمات ساخت سوئیچ ولوو XC90 و انواع سوئیچ خودرهای خارجی و داخلی چون بنز، بی ام و، هیوندا، پروشه، کیا، تویوتا، میتسوبیشی، انواع پژو و ... می نماید. بدین ترتیب افرادی که نیاز به تهیۀ سوئیچ و ریموت یدک و یا تعمیر این نوع قطعات می باشند، می توانند از خدمات تهران سوئیچ استفاده نمایند.

ساخت فوری ریموت ولوو XC90 و کپی سوئیچ لووو XC90

بدیهی است که مراکز تخصصی ارائه دهندۀ خدمات ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس قادر به بررسی مشکلات مرتبط با ECU خودرو، عیب یابی و رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری ولوو، انجام ریمپ انواع اتومبیل، بهینه سازی تمامی مشکلات در عملکرد خودروهای لوکس خارجی و داخلی می باشند.

ولوو XC90 از جمله خودروهای سوئدی است که در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد. از این رو افرادی که دارندۀ این مدل خودروی ولوو هستند، می توانند جهت سفارش ساخت فوری سوئیچ یدک ولوو XC90، ریموت ولوو XC90 ، مرتقع نمودن عیوب فنی نرم افزاری و سخت افزاری، تعمیر ریموت، تعویض باطری و قاب ریموت و ... با کارشناسان فنی و مهندسی مرکز تخصصی تهران کار کی تماس بگیرند. پاسخگوی مشکلات شما در اسرع وقت و حداقل هزینه می باشند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()