پوستر دیواری یکی از محصولات جذاب و زیباست که به عنوان دیوارپوش می توان از آن جهت تزئین نمای دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده نمود. چندین سال است که شاهد عرضۀ انواع دیوارپوش در طرح های متنوع و جذاب می باشیم که دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد هستند و موجب تمایز عمدۀ آنها با کاغذ دیواری شده است. با مشاهدۀ انواع پوستر دیواری می توانید به این گفته پی برده و از زیبایی جلوه های بصری تصاویر پوستر دیواری لذت ببرید. فروشگاه دیوار دکور به اقتضای نیاز بازار، فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش لوازم دکوراسیون داخلی همچون فروش پوستر دیواری ، کاغذ دیواری، پارکت و ... تأسیس نموده است. طی سال ها فعالیت با بررسی نیاز مشتریان، تلاش نموده محصولاتی با برندهای معتبر و کیفیت عالی تهیه نموده و در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند.

فروش پوستر دیواری چهره و مناظر طبیعی

بهره گیری از دستگاه های چاپ دیجیتال و نرم افزارهای گرافیکی باعث گردیده تا خلاقیت هنری زیادی در طراحی و چاپ پوستر دیواری مشاهده نمائیم. فروش پوستر دیواری چهره با تلفیق تصاویر طبیعی و اشکال انتزاعی توانسته طرفداران زیادی در سطح جامعه پیدا کند. نصب چنین پوسترهایی در نمای سالن پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و قسمت های مختلف دکوراسیون می تواند جلوۀ خاص و فوق العاده زیبا به دکوراسیون ببخشد و حال و هوای محیط را از یکنواختی خارج نمود.

نکتۀ مهم که در رابطه با طراحی و چاپ پوستر دیواری وجود دارد، چاپ یک تصویر کامل می باشد و این مسئله بیش از هر چیز دیگری نظر بینندگان را به خود جلب نموده است. افراد زیادی خواستار تغییر دکوراسیون با قیمت ارزان به واسطۀ خرید و نصب پوستر دیواری سه بعدی مانند خرید پوستر دیواری کودک در نمای دکوراسیون می باشند.  

جهت مشاهده و خرید اینترنتی پوستر دیواری و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نموده و با اطمینان خاطر سفارش مورد پسند خود را ثبت نمائید. 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()