ساک پارچه ای از دیگر ساک های رایج در بازار به شمار می رود. این نوع ساک ها از جنس پارچه اسپان باند ساخته شده اند. این نوع پارچه در صنعت نساجی با عنوان PP شناخته می شود و از جمله پارچه های بی بافت یعنی بدون تار و پود می باشد و در ساخت آن از هیچگونه الیاف نخ استفاده نشده است. در واقع جهت تولید ساک پارچه ای از الیاف پرس شده پلیمری استفاده شده است. نیاز به ذکر است که تولید پارچه سوزنی به صورت چند لایه ای و وزن های متفاوت تولید می شوند. بدین ترتیب هنگام سفارش دهی خرید ساک پارچه ای می توانید متناسب با محصولات و نیاز شخصی، میزان ضخامت، ابعاد و وزن آن را مشخص نمائید.

شرکت پارچینه با بهره گیری از پرسنل مجرب و دستگاه های پیشرفته توانسته است موفق به ارائه خدمات تولید و چاپ ساک پارچه ای در ابعاد استاندارد و یا سفارشی گردد.

اهمیت سفارش ساک پارچه ای

بدون شک افراد زیادی را دیده اید که در سطح شهر در دستان خود ساک دستی پارچه ای دارند و از آن برای حمل وسایل سبک و سنگین استفاده می کنند. هدف اصلی از به کار گیری ساک پارچه ای، کاهش مصرف نایلون است. در واقع فروشگاه ها و مراکز خرید کیسه پارچه ای با ارائه محصولات با ساک پارچه ای علاوه بر آنکه به حفظ محیط زیست کمک می کنند، بلکه به وسیلۀ این کالا می توانند تبلیغات مجموعۀ خود را در سطح شهر و حتی کشور انجام دهند.

ساک پارچه ای سوزنی مقاومت بالایی در برابر پارگی، نور خورشید، شستشو و ساییدگی دارد. بنابراین طول عمر این نوع ساک دستی نسبت به ساک نایلونی بیشتر است و افراد برای تعداد دفعات زیادی می تواند از این ساک استفاده نموده در و سطح شهر برای حمل کالا همراه خود داشته باشد و بدین ترتیب جنبۀ تبلیغاتی دارد.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()