چاپ ساک پارچه ای در عصر دیجیتال توانسته تحولی عظیم در امور تبلیغات بوجود آورد. بیش از یک دهه است که تولید پارچه بی بافت یا اسپان باند با عنوان پارچه سوزنی توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ تولید تجهیزات پارچه ای بوجود آورد. تولید ساک پارچه ای توانسته میزان مصرف ساک نایلونی را جهت حمل وسایل سبک و نیمه سنگین به میزان قابل توجهی کاهش دهد و عامل مفید در راستای حفظ محیط زیست باشد. با این تفاسیر خدمات چاپ ساک پارچه ای نیز همچون کاتالوگ و یا بیلبورد سیار می باشد که جهت تبلیغات در دست افراد مختلف در سطح شهر مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

شرکت پارچینه با اطلاع داشتن از مزایای پارچه سوزنی، اقدام به تأسیس خط تولید پارچه اسپان باند و ساک دستی پارچه ای چاپ دار در ابعاد و طرح های مختلف نموده اند. صنایع مختلف جهت تهیۀ ساک دستی پارچه ای چاپ دار می توانند از خدمات با کیفیت این مجموعۀ بزرگ بهره مند شوند.

اصول چاپ ساک پارچه ای

خوشبختانه چند دهۀ اخیر شاهد تکنیک های متنوع در امور تبلیغات می باشیم. ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای نیز در راستای همین موارد به کار برده می شود. به طور کلی استفاده از تکنولوژی پیشرفته می تواند در برخی از موارد، گامی مؤثر در راستای حفظ محیط زیست باشد. بدین صورت می توان از این امکانات به بهترین شکل ممکن استفاده نمود. چاپ ساک دستی پارچه ای چندین دوره است که توانسته تحولی بزرگ در صنعت تبلیغات بوجود آورد. خرید کیسه پارچه ای را با کیفیت عالی از این مجموعه انجام دهید. 

ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای به تولید کنندگان و عرضه کنندگان یک محصول و یا خدماتی خاص، کمک می کند که بتوانند از امکانات روز جهت امور تبلیغات مجموعۀ خود به صورت بلند مدت استفاده نمایند. در واقع استفاده از ساک پارچه ای سوزنی که دارای لوگوی شرکت، فروشگاه، مرکز خرید، محصول و غیره بهترین راهکار برای معرفی آنها به مخاطبین در سطح شهر می باشد.

جهت دریافت خدمات چاپ ساک پارچه ای سفارشی می توانید با دفتر فروش مجموعۀ پارچینه تماس گرفته و پس از بررسی تمام جوانب، با قیمت ارزان خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 192
نمایش همه
علاقه مندی ها ()