پوستر دیواری از جمله محصولات دیوارپوشی است که علاقه مندان زیادی در سطح کشور دارد چون از نظر هزینۀ ایجاد تغییرات در ساختمان بسیار مقرون به صرفه می باشد. پوستر تفاوت قابل توجهی با کاغذ دیواری دارد که مرتبط با اصول طراحی و چاپ این محصول می باشد. تصاویر کاغذ دیواری حاصل طراحی و چاپ تصاویر تکراری در یک خط مشخص افقی، عمودی و یا مورب می باشد و یا دارای طرح بافت دار و ساده می باشد ولی پوستر دیواری متشکل از تصاویر یک تکه و کامل است. به عنوان مثال در نمونه محصولات پوستر می توانید شاهد  فروش پوستر دیواری طرح شکوفه های بهاری، پوستر دیواری طرح برکه، پوستر دیواری طرح ساحل، پوستر دیواری طرح جنگل و یا هر منظرۀ دیگری در ابعاد مختلف باشید.

فروشگاه دکور آفیس با توجه به نوع کسب و کاری که آغاز نموده است، تأمین و پخش انواع پوستر دیواری را در لیست محصولات مجموعۀ خود قرار داده است. بدین ترتیب افرادی که از توان مالی متوسط برخوردار هستند ولی تمایل به ایجاد تغییر در دکوراسیون می باشند ولی توان مالی برای نوسازی ساختمان ندارند، می توانند با قیمت ارزان از تنوع محصولات این مجموعه چون خرید پوستر دیواری سه بعدی با قیمت ارزان و کیفیت عالی بهره مند شوند.

خرید پوستر دیواری مدرن و ویژگی های آن

طراحان محصولات دیوارپوش با تلاش فراوان توانسته اند با بهره گیری از ماشین آلات چاپ و نرم افزارهای پیشرفته بتوانند موفق به چاپ انواع پوستر دیواری با طرح های گرافیکی زیبا و بسیار جذاب شوند. بدین وسیله بتوان زیبایی خاص و فوق العاده ای در نمای دکوراسیون بوجود آورند. از این رو افراد خلاق و توانمند توانسته اند با بهره گیری از محصولات دیوارپوش چون پوستر دیواری تغییرات متنوعی در دکوراسیون منزل و یا محیط اداری و تجاری بوجود آورند. از نکات مهم خرید پوستر دیواری، نظافت آسان و تنوع ابعاد این محصول دیوارپوش است که امکان خرید پوستر دیواری ارزان را برای افراد میسر می سازد.

برای خرید هر گونه محصولات دیوارپوش، کفپوش، پرده چاپی، آسمان مجازی، خرید تابلو  و غیره می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()