پارکت جزء یکی از کفپوش های با کیفیت است که از آن جهت پوشش کامل سطوح کف ساختمان مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار گرفته می شود. اگر قصد نوسازی ساختمان را دارید می توانید از کفپوش پارکت جهت پوشش کف استفاده نمائید که البته نسبت به جذب رطوبت و آب مقاومت بالایی داشته باشد. در عین حال توجه به درجه بندی پارکت و داشتن سطحی نرم و منعطف از جمله موارد مهمی هستند که تاثیر مستقیم بر روی انتخاب و خرید انواع پارکت با کیفیت خواهد داشت.

اگر قصد خرید کفپوش پارکت دارید می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید و پس از بررسی قیمت و مشخصات فنی محصولات می توانید پارکت مناسب را با بهترین قیمت تهیه نمائید.

فروش پارکت بادوام جهت مکان های پر تردد

همانطور که در ابتدا بدان اشاره نمودیم، متناسب با سطح ترددی که در مکان های مختلف وجود دارد، نیاز به خرید پارکت با درجه بندی مناسب است. متناسب با مکان های پر تردد، خرید پارکت با کلاس های ۴ و ۵ می تواند گزینه مناسبی باشد. از این رو متناسب با مکان های کم تردد می توان از کفپوش پارکت با درجه بندی پایین تهیه نمود و برای خریدار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

انتخاب کفپوش مناسب به فرد کمک می کند که بتوانند از مزایای پارکت با کیفیت برای مدت زمان طولانی استفاده نمایند. انتخاب پارکت قابل شستشو به افراد کمک می کند که به راحتی بتوانند سطوح کفپوش را نظافت کنند. به همین دلیل خیلی از افراد طرفدار خرید پارکت به عنوان کفپوش محل سکونت و یا کسب و کار خود می باشند. قیمت پارکت به ابعاد، برند، طرح، درجه بندی و کلاس آن بستگی دارد.

در صورت تمایل به خرید پارکت ایرانی و خارجی با کیفیت عالی مانند خرید پارکت لمینت ضد آب می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و به صورت اینترنتی و غیر حضوری کفپوش مناسب را با قیمت مقرون به صرفه خریداری نمود.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()