پاکت جاروبرقی همراه با فیلتر جاروبرقی از قطعات اصلی این وسیلۀ برقی محسوب می شوند. سالم بودن و تمیز نگه داشتن آنها می تواند تأثیر مثبت بر افزایش طول عمر دستگاه جاروبرقی داشته باشد. امروزه طراحی این وسیله تغییرات قابل توجهی نموده است و سازندگان بجای در نظر گرفتن کیسه های دائمی جاروبرقی اقدام به طراحی پاکت جاروبرقی یکبار مصرف نموده اند. بدین ترتیب بتوانند با فراهم نمودن امکان تعویض پاکت استفاده شده با جدید، به میزان قابل توجهی از نفوذ گرد و خاک به داخل قسمت موتور جلوگیری نمایند. فروشگاه همتا به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ تأمین و پخش و فروش پاکت جاروبرقی در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است و همواره آمادۀ عرضۀ محصولات با کیفیت عالی، متناسب با نیاز شما مشتریان گرامی می باشند.

ویژگی پاکت جاروبرقی مناسب

مهمترین ویژگی که باید پاکت جاروبرقی داشته باشد، داشتن جنس با کیفیت و مقاوم است که از نفوذ گرد و خاک به خارج از کیسه ممانعت نماید. در حال حاضر شاهد فروش پاکت جاروبرقی با مشخصات فنی متفاوت چون جنس، ابعاد، برند و کارایی می باشیم. بدین ترتیب متناسب با مدل جاروبرقی باید کیسه متناسب در مشخصات دستگاه را به صورت تک لایه ای و یا چند لایه تهیه نمود.

به طور کلی فروش پاکت جاروبرقی در دو دستۀ اصلی پاکت یکبار مصرف و یا دائمی صورت می گیرد. بدین ترتیب متناسب با مدل جاروبرقی می توانید بهترین کیسه جاروبرقی را با قیمت ارزان تهیه نمائید. توجه به کیفیت جاروبرقی ضرورت دارد و به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم، به مراکز معتبر جهت تهیۀ این نوع کیسه ها مراجعه نمائید و برندهای معتبر را انتخاب نمائید. با ملاحظۀ بازار عرضۀ وسایل جاروبرقی می توانید شاهد فروش پاکت جاروبرقی در ابعاد و برندهای مختلف باشید که متناسب با مدل های مختلف جاروبرقی تولید شده اند. 

جهت خرید آنلاین پاکت جاروبرقی مانند خرید پاکت جاروبرقی ناسیونال می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نموده و با قیمت ارزان محصولات با کیفیت تهیه نمائید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021



ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()