کپسول آتش نشانی جزء یکی از وسایل پر کاربرد در صنعت به شمار می رود و امروزه تمامی ساختمان ها باید مجهز به کپسول آتش نشانی باشند. حادثه خبر نمی کند و داشتن کپسول آتش نشانی می توان تأثیر مستقیم بر تسریع بخشیدن و کنترل نمودن اطفاء حریق خواهد داشت. هم اکنون فروش کپسول آتش نشانی در سایزهای مختلف با محتویات متفاوت صورت می گیرد و افراد پیش از تأمین کپسول نیاز به مشورت با کارشناسان مربوطه داشته تا بتوانند مناسب ترین کپسول آتش نشانی را متناسب با نوع مواد اشتعال زا در پیرامون تهیه نمایند.

مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران چندین سال با اتکاء به کادر پرسنل مجرب و همچنین تأمین دستگاه های پیشرفته و کپسول های با کیفیت امکان ارائه خدمات فروش و شارژ انواع کپسول آتش نشانی را برای مشتریان در استان تهران و البرز فراهم نموده اند.

فروش و شارژ انواع کپسول آتش نشانی

همانطور که می دانید حادثه خبر نمی کند و در اختیار داشتن کپسول آتش نشانی در محیط می تواند در مواقع لزوم مانع از گسترش آتش و کنترل آن شود. کپسول آتش نشانی با ترکیبات آب، پودر و گاز، گاز و مایع، دی اکسید کربن، بیوورسال و ... با ظرفیت های مختلف شارژ می شوند. بدین ترتیب در مواقع لزوم متناسب با نوع مواد اشتعال زا که در محیط وجود دارند، می توان از مناسب ترین کپسول جهت مهار نمودن آتش استفاده نمود.

معمولاً وزن کپسول آتش نشانی از یک کیلوگرم الی 12 کیلو یا 12 لیتر تهیه شده و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف می توان مناسب ترین حجم را با قیمت مناسب تهیه نمود. معمولاً کپسول در جایگاه مشخصی قرار گرفته می شود تا تمام افراد در صورت لزوم بتوانند دسترسی لازم به آن را داشته باشند.

برای دریافت هر گونه خدمات شارژ کپسول و یا خرید انواع کپسول آتش نشانی با ترکیبات و ابعاد مختلف و قیمت ارزان می توانید به مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()