پرسلان بر از دیگر انواع دیسک هایی است که جهت برش سرامیک پرسلان در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. پرسلان بر از دیگر سرامیک های محبوب و پر کاربرد در صنعت ساختمان به شمار می رود و جهت پوشش سطوح دیوار، کف و سقف به کار برده می شوند. همانطور که می دانید جهت برش سرامیک، کاشی و پرسلان نیاز به دستگاه های مخصوص می باشد که به واسطۀ آن بتوان بدون ایجاد لب پریدگی بتوان آنها را برش داد. از این رو خرید پرسلان بر به عنوان صفحات برش سرامیک در این صنعت کاربرد گسترده ای می شود. فروشگاه ابزار مجید دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تأمین و فروش پرسلان بر ، سرامیک بر، گرانیت بر، مرمر بر و غیره فعالیت خود را آغاز نموده است. بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید صفحات برش سنگ و سرامیک با برندهای معتبر و قیمت ارزان هستند، می توانند با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

فروش پرسلان بر با برندهای معتبر

همانطور که می دانید برش بدون لب پریدگی پرسلان، سرامیک، سنگ، کاشی و غیره از اهمیت زیادی برخوردار است چون کار تمیز انجام گرفته و فرد متحمل خسارت نمی شود. پرسلان نوعی کاشی است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنعت ساختمان سازی می توان مشاهده نمود و از کیفیت بالا برخوردار هستند. بدین ترتیب متناسب با ضخامت و سطح کیفیت سرامیک پرسلان می توان از صفحات پرسلان بر با سایز و برندهای مختلف استفاده نمود. قیمت پرسلان بر سایز و برند آن بستگی دارد. بنابراین متناسب با ضخامت و میزان استحکام و فشردگی سرامیک می توانید مناسب ترین صفحات پرسلان بر را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید.

جهت خرید سرامیک بر با برندهای معتبر می توانید به فروشگاه ابزار مجید مراجعه نموده و متناسب با کیفیت سرامیک پرسلان می توانید دیسک مورد نیاز خود را به صورت تضمین شده خریداری نمائید.

  فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 415
نمایش همه
علاقه مندی ها ()