کاغذ دیواری به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات دیوارپوش به شمار می رود. چندین سال است که از پیدایش محصولات دیوارپوش گذشته است و با گذشت زمان و استفاده از ماشین آلات پیشرفته توانسته اند موفق به چاپ کاغذ دیواری به سبک های مختلف شوند. امروزه همچون گذشته به طراحی دکوراسیون نگاهی ویژه می شود چون ایده های خلاقانه ای در جهت تولید و چاپ محصولات دیوارپوش و کفپوش بوجود آمده است. بدین ترتیب امکان خرید انواع کاغذ دیواری در طرح های متنوع و متفاوت تر از گذشته برای افراد فراهم می باشد.

فروشگاه دکور آفیس با داشتن آگاهی کامل نسبت به این موضوع توانسته است فعالیت خود را در زمینۀ تأمین و فروش محصولات دکوراتیو از جمله کاغذ دیواری، پوستر، پارکت و غیره آغاز کند. بدین ترتیب اقشار مختلف جامعه با هر سلیقۀ شخصی می توانند جهت تأمین تجهیزات دکوراسیون داخلی در سبک های مدرن و لوکس به این مجموعه مراجعه نمایند.

فروش کاغذ دیواری قابل شستشو

مهمترین ویژگی نسل جدید محصولات کاغذ دیواری ، امکان نظافت و از بین بردن لکه ها از روی سطوح آن با دستمال مرطوب می باشد. بدین ترتیب امکان نظافت این محصول دکوراتیو نسبت به گذشته راحت تر شده است. علاوه بر آنکه از استحکام بالا و ثبات رنگ در برابر تابش نور خورشید برخوردار می باشد. در حال حاضر این نوع دیوارپوش را می توان در طرح های متنوع و شکیل تهیه نمود و از آن جهت تزئین قسمت های مختلف نمای دکوراسیون استفاده نمود.

کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری بافت دار، کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری طرح برجسته از دسته بندی های اصلی این نوع دیوارپوش به شمار می رود. هر کدام از آنها از نظر سبک طراحی نسبت به یکدیگر متفاوت بوده و از زیبایی خاصی برخوردار هستند. متناسب با فضاهای مختلف می توان مناسب ترین سبک آن را انتخاب و بر روی دیوار نصب نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش  خرید کاغذ دیواری حراجی می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()