کاغذ دیواری یکی از وسایل زیبایی است که جهت تزیین نمای دکوراسیون ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. نمای این نوع دیوارپوش به نحوی است که از آن می توان جهت پوشش کامل سطوح دیوار استفاده نمود، که البته سبک جدید طراحی کاغذ دیواری جدید، امکان نصب بخشی از سطوح دیوار را برای افراد فراهم نموده است. به عنوان مثال امکان نصب کاغذ دیواری طرح شکوفه های بهاری را می توان پشت مبلمان، تلویزیون، کنار کتابخانه، راهرو و غیره بر روی دیوار نصب نمود و دیگر قسمت های سطوح دیوار کاغذ دیواری نداشته باشد. فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از مجموعه های باسابقه در حوزۀ فروش کاغذ دیواری مدرن به فعالیت خود ادامه می دهند و همواره در صدد ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

فروشگاه دکور آفیس پس بررسی نیاز بازار و داشتن طرفداران زیادی در حوزۀ طراحی دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری ، همواره در تلاش بوده تا بروزترین محصولات دکوراسیون را تهیه نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. بدین وسیله افرادی که علاقه مند به تزئین نمای اتاق ها و سالن پذیرایی هستند بتوانند خود به تنهایی از این امکانات با حداقل هزینه استفاده کنند.

فروش کاغذ دیواری مدرن

در حال حاضر امکان خرید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک در طرح های زیبا و شکیل امروزی برای عموم افراد با سطح مالی متوسط و کم درآمد نیز امکان پذیر می باشد. با استفاده از این فرصت می توان در مدت زمان اندک فضای سالن پذیرایی را تغییر داده و از رنگبندی و تصاویر زیبا و متنوع جهت جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون استفاده نمایند. باید توجه داشت که انتخاب طرح و رنگ دیوارپوش نقش بسزایی در جلب نظر بینندگان و همچنین حال و هوای افراد خواهد داشت. از این رو افراد زیادی علاقه مند به نصب دیوارپوش بر روی سطوح دیوار سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک و غیره هستند.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()