ویدئو پروژکتور دستگاه مهم و پرکاربرد در حوزۀ پخش تصاویر به شمار می رود. طراحی دستگاه های پروژکتور بر پایۀ لامپ ال ای دی و لنز یا همان عدسی می باشد. دستگاه ویدئو پروژکتور همچون یک مانیتور یا همان نمایشگر عمل می کند و سیگنال های تصویری را در ابعاد بزرگ تر از نمای تلویزیون بر روی پرده نمایشگر پخش می نماید. از این رو خیلی از مجموعه های آموزشی و همچنین مؤسسات مختلف علاقه مند به  خرید ویدئو پروژکتور با امکانات جدید می باشند.

فروشگاه نیزار کالا مفتخر است به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در صنعت تولید ویدئو پروژکتور کسب و کار خود را آغاز نموده است. با پیشرفت تکنولوژی توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ انواع مینی ویدئو پروژکتور با قابلیت وای فای شوند.

خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار

همانطور که می دانید امروزه اکثر دستگاه های دیجیتالی مجهز به قابلیت وای فای هستند چون به واسطۀ این امواج می توانند دستگاه ها را بدون ارتباط کابلی به یکدیگر متصل نمود. هر چه بر تکنولوژی و قابلیت های دستگاه پروژکتور افزوده می شود، امکان استفاده از دستگاه راحت تر از گذشته انجام می گیرد.

فروش ویدئو پروژکتور پرتابل اندرویدی و فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل که مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد، امکان کار کردن با دستگاه و تنظیم منوی دستگاه را برای اپراتور راحت تر نموده است. تا کنون کاربرد پروژکتور را علاوه بر محیط های سازمانی و آموزشی در محیط های خانگی، دورهمی و اردوها مشاهده نموده اید چون کاهش ابعاد و وزن دستگاه، امکان جابجایی ویدئو پروژکتور راحت تر انجام می گیرد. بدین ترتیب افراد عادی نیز علاقه مند به خرید مینی ویدئو پروژکتور برای راه اندازی سینمای خانگی با قیمت ارزان در محیط های مختلف می باشند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا با تلاش و کوشش فراوان و استفاده از تخصص مهندسین مجرب توانسته است، امکان تولید نسل جدید ویدئو پروژکتور را در مدل های جدید و قیمت مناسب همراه با گارانتی فراهم نموده است.

نیزار کالا

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()