تخت دو نفره از پرفروش ترین سرویس های خواب است که توسط زوجین انتخاب می شود. جهت خرید سرویس خواب به شما پیشنهاد می کنیم علاوه بر توجه به ظاهر تخت، رعایت نکات استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است. ارتفاع تخت از سطح زمین و طول و عرض تخت برخی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید تخت دو نفره استاندارد باید در نظر گرفته شود. امروزه شاهد فروش سرویس خواب در مدل های مختلف می باشیم که تولید آنها نسبت به یکدیگر متفاوت می باشد. در ادامۀ متن به معرفی انواع تخت دو نفره خواهیم پرداخت، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب با تلاش فراوان توانسته است به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ تولید تجهیزات دکوراسیون چوبی در تهران فعالیت خود را آغاز نماید و طی سال ها فعالیت مداوم بتواند موفق به عرضۀ انواع تخت دو نفره در طرح های مدرن و امروزی گردند.

نکات مهم خرید تخت دو نفره

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، نکات مهم خرید تخت دو نفره مرتبط با رعایت ابعاد استاندارد در ساخت تخت و همچنین جنس کفی تخت می باشد. تخت دو نفره فلزی و تخت دو نفره چوبی دو دسته بندی اصلی سرویس خواب بر اساس جنس به شمار می روند. البته از نظر مدل کفی می توان به انواع تخت دو نفره جکدار و تخت دو نفره ساده اشاره نمود.

خرید تخت خواب استاندارد برای عموم مردم حائز اهمیت است ولی در نظر گرفتن تخت استاندارد و در عین حال کاربردی متناسب با فضای اتاق جایگاه خاص خود را دارد. از این رو خیلی از افراد طرفدار خرید تخت دو نفره جکدار هستند چون مجهز به باکس خالی در قسمت زیرین تشک می باشد.

اگر علاقه مند به خرید کفی تخت و تخت دو نفره می باشید، می توانید پس از مشاهدۀ محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب و مقایسۀ محصولات با یکدیگر انتخاب و خرید خود را به صورت آنلاین و کاملاً مطمئن و تضمین شده انجام دهید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()