برش لیزر حاصل پیشرفت فناوری روز دنیا به شمار می رود و سال های طولانی است که شاهد ورود چنین دستگاه هایی در صنایع مختلف می باشیم. خوشبختانه با بهره گیری از فناوری دستگاه های برش لیزر می توان ورق های فولادی را در مدت زمان کوتاه مطابق با هر طرح و الگوریتمی برش داد. به واسطۀ چنین دستگاه هایی می توان محصولات متنوعی را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار داد.

برش لیزر نیک با اهداف مشتری مداری و همچنین توسعۀ صنایع مختلف در سطح کشوری و یا بین المللی گام های مؤثری برداشته است. این مجموعۀ موفق توانسته است با تأمین پیشرفته ترین دستگاه های برش لیزر، بتوانند در عرصۀ خدمات برش لیزر  همراه صنعت گران محترم در سطح کشور باشند.  

انجام انواع برش لیزر فلزات

امروزه با بهره گیری از فناوری پیشرفتۀ دستگاه های برش لیزر، امکان برش پیچیده ترین طرح ها بر روی ورق های فولادی وجود دارد. از این رو صنایع مختلف جهت پیشرفت در حوزۀ کاری که در آن فعالیت دارند، می توانند از خدمات برش لیزر برنج به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

با بهره گیری از چنین دستگاه هایی می توان در مدت زمان اندک، در تعداد بالا ورق های فولادی را با ضخامت های متفاوتی در یک طرح برش و یا نوشته ای را بر روی آنها حکاکی نمود. استفاده از برش لیزر با توجه به هزینه ای که دارد، از نظر زمانی و قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد. بنابراین صنایع مختلف که در حجم انبوه اقدام به تولید و عرضۀ کالا می نمایند، می توانند از امکانات دستگاه برش لیزر فلزات جهت طراحی و برش ورق های فولادی جهت ساخت محصولات در طرح های متنوع و شکیل امروزی استفاده نمایند.

جهت سفارشات حکاکی و انواع برش لیزر می توانید از خدمات پیشرفتۀ مجموعۀ برش لیزر نیک با قیمت ارزان و کیفیت بالا استفاده نمایند.

 برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()