مینی ویدئو پروژکتور به عنوان نسل جدید دستگاه های پروژکتور مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از فناوری پیشرفته توانسته اند سطح تکنولوژی دستگاه های ویدئو پروژکتور را ارتقاء ببخشند. بدین وسیله تولید کنندگان دستگاه های پروژکتور توانسته اند موفق به فروش مینی ویدئو پروژکتور در مدل های مختلف شوند.

جهت خرید بروز ترین مدل های دستگاه های پروژکتور می توانید به فروشگاه نیزار کالا مراجعه نمائید. این مجموعه به عنوان یکی از اولین پیشروهای فعال در حوزۀ طراحی و تولید دستگاه های پروجکشن در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان با موفقیت ادامه می دهد.

فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار

همانطور که می دانید این دستگاه به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات سیستم های پخش تصویری است که در سالن های کنفرانس و همایش، مدارس، محیط دانشگاهی و تحقیقاتی، شرکت ها، مراکز فرهنگی و سالن های اجتماعات، اماکن تجاری و همچنین منازل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور می توان فایل های تصویری را در ابعاد بزرگ به نمایش گذاشت. از این رو امروزه سطح کاربری این دستگاه توسعه یافته است و افراد عادی نیز علاقه مند به خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار هستند که بتوانند سینمای خانگی در محیط منزل ایجاد کنند.

با گذشت زمان توانسته اند بر قابلیت های دستگاه بیفزایند و بدین وسیله تکنولوژی ساخت مینی ویدئو پروژکتور را نسبت به گذشته بهتر نمایند. در همین راستا مجهز به تکنولوژی ارتباطی با امواج wifi و همچنین پورت های USB و HDMI در کنار دیگر پورت های ورودی و خروجی دستگاه های تصویری قدیمی چون ای وی آی، آدیو، میکروفن، بلندگو و غیره می باشند. بدین وسیله امکان ارتباط بدون کابل دستگاه مینی ویدئو پروژکتور را به دیگر دستگاه های منبع دیجتالی مهیا می سازد.

جهت سفارش آنلاین مینی ویدئو پروژکتور می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مشخصات فنی دستگاه های موجود در فروشگاه، با قیمت ارزان و تخفیفات شگفت انگیز خریداری کنید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 419
نمایش همه
علاقه مندی ها ()