دکوراسیون اداری متفاوت از دکوراسیون تجاری و یا خانگی انجام می گیرد. سال های اخیر نقش طراحی دکوراسیون داخلی در نمای ساختمان پر رنگ تر شده است و به واسطۀ آن توانسته اند شرایط مساعدی جهت ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون ساختمان اداری بوجود آورند. جهت ارائه خدمات دکوراسیون اداری ، نیاز به بررسی با جزئیات موشکافانه در نمای دکوراسیون داخلی می باشد. به عبارتی در نظر گرفتن نوع کسب و کاری که در ساختمان در حال اجرا می باشد، نقش بسزایی در اصول طراحی دکوراسیون داخلی اداری خواهد داشت و به صورت کاملاً مهندسی شده انجام می گیرد.

شرکت معماری هیرادانا با در اختیار داشتن تمامی امکانات مرتبط با طراحی دکوراسیون و همچنین استفاده از تجربیات مهندسین خلاق و تحصیلکرده قادر به اجرای انواع دکوراسیون اداری با حداقل هزینه می باشند.

اصول طراحی دکوراسیون اداری

اصول اولیه که جهت تزئین نمای دکوراسیون اداری باید در نظر گرفته شود، مرتبط با مسائل نوع مشاغل و کاربری ساختمان می باشد. در این صورت می توان نوع تجهیزات و امکانی که برای نمای دکوراسیون باید مورد استفاده قرار گرفته شوند، بررسی های دقیق صورت می گیرد. نوع و تعداد مبلمان، تجهیزات دکوراتیو، نوع لوازم اداری، تجهیزات و دستگاه های اداری، سطح جلوه های نورپردازی، محل و نحوۀ پذیرایی از میهمانان اداره و ... تنها برخی از موارد مهمی هستند که هنگام پیاده سازی دکوراسیون اداری در نظر گرفته می شوند.

بهبود کیفیت اجرای پروژه های عمرانی به فاکتورهای مهمی بستگی دارد که می توان به اصول دکوراسیون اداری و تجاری اشاره نمود. امروزه شرکت های خدمات بازسازی ساختمان با امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند به صورت تخصصی در زمینۀ طراحی دکوراسیون اداری فعالیت می کنند. بدین ترتیب متناسب با مشاغل مختلف می توانند اجرای پروژه های طراحی دکوراسیون اداری را به صورت کاملاً تکنیکی انجام دهند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با سابقۀ درخشانی که در حوزۀ اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی دارند، قادر به نظارت و اجرای دکوراسیون داخلی محیط های اداری، مسکونی، تجاری و غیره متناسب با بودجۀ مشتریان می باشند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02632742890    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()