دیگنیتی از تولیدات بهمن موتور می باشد که این خودرو از اتومبیل های کراس اوور دانگ فنگ است که در بازار بسیار خرید و فروش شده و افراد زیادی خواستار خرید اقساطی دیگنیتی می باشند. شرایط فروش اقساطی دیگنیتی در مراکز مختلف متفاوت در نظر گرفته شده و برخی از مراکز با توجه به اهمیت به مشتریانشان ، شرایط راحت تری را در نظر می ‌گیرند و با توجه به شرایط مشتریانشان خدماتی بسیار ایده آل را به آنها ارائه می دهند. امروزه با توجه به افزایش قیمت خودروها و سفت تر شدن شرایط خرید خودرو افراد زیادی متقاضی خرید خودرو های اقساطی می باشند و با خرید خودرو می‌ خواهند هزینه آن را به صورت اقساط پرداخت نمایند. فروش اقساطی توسط مجموعه رشا خودرو با بهترین قیمت به خریداران گرامی ارائه داده می شود.

خودروی دیگنیتی از خودروهایی است که در سال ‌های اخیر بسیار پرفروش شده و این خودرو با قیمت ‌های متفاوتی به فروش می رسد و افراد با استفاده از شرایط فروش اقساطی دیگنیتی می توانند خرید خودرو را راحت ‌تر انجام دهند.شرکت آرشا خودرو با توجه به شرایط مشتریانش توانسته تسهیلاتی بسیار عالی را برای آنها در نظر بگیرد و مدیریتی عالی در بخش فروش اقساطی خودرو ها داشته باشد.

شرایط خرید خودروی دیگنیتی

 خرید خودروی دیگنیتی همانند سایر خودروها شامل شرایطی میباشد که با توجه به اعتبار و خدمات دهی شرکت‌های ارائه دهنده فروش خودرو در نظر گرفته می‌شود. شرایط خرید اقساطی دیگنیتی تحویل فوری به این صورت است که در ابتدای واریز پیش پرداخت ، مالکیت نسبی خودرو به خریداران تعلق یافته و فرد می‌تواند از خودروی خود استفاده نماید و اقساط را در زمان های تعیین شده پرداخت کند.شرایط در نظر گرفته شده برای فروش اقساطی خودرو ها توسط نمایندگی ها بسیار متفاوت بوده و اقساط و نیز بازه‌های پرداخت آن با توجه به نظر شرکت فروش خودرو در نظر گرفته می شود.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()