لوازم یدکی لودر اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهند. لودر از جمله ماشین آلات سنگینی است که جهت جابجایی خاک و خاکبرداری مورد استفاده قرار گرفته می شود. ماشین لودر به دلیل انجام کارهای سنگین ممکن است دچار نقص فنی گردد و برخی از قطعات و لوازم یدکی لودر دچار شکستگی و آسیب جدی قرار گرفته شود. از این رو ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی لودر  داشته باشند. رانندگان ماشین آلات سنگین چون لودر، باید نسبت به کُندی عملکرد ماشین توجه نشان داده و ایرادات فنی آن را مرتفع سازند، پیش از آنکه گسترش یافته و میزان خسارت وارده به لودر بیشتر گردد.

جهت خرید لوازم یدکی لودر می توانید به واسطۀ شرکت پارت یدک راهسازی موجود بودن آنها استعلام نمائید و پس از اطمینان از اصل بودن و تطابق مشخصات فنی قطعات، لوازم یدکی مورد نیاز خود را با قیمت ارزان سفارش دهید.

فروش لوازم یدکی انواع لودر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی

با توجه به تنوع مدل های ماشین لودر، در سطح بازار فروش لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی، لودر چرخ زنجیری و لودر بابکت با برندهای معتبری چون کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، ولوو، هپکو، اینترناش، آمیگ، ورلد، تایتان، هیتاچی و غیره صورت می گیرد.

ماشین لودر در اجرای عملیات عمرانی، راهسازی و ساختمانی پرکاربرد است و مسئله سالم بودن قطعات لودر از اهمیت بالایی برخوردار است. با ملاحظۀ کوچکترین اختلال در عملکرد قسمت های مختلف لودر، نسبت به مرتفع نمودن ایرادات فنی آن اقدام نمایند.

انواع لوازم یدکی موتوری لودر، قطعات زیربندی لودر، قطعات پمپ های هیدرولیکی لودر، لوازم یدکی باکت یا جام لودر و ... متشکل از انواع قطعات ریز و درشت هستند که هر کدام از آنها به منظور انجام فعالیت خاص در ساخت لودر مورد استفاده قرار می گیرند. بدین ترتیب افتادن حتی یک عدد پیچ نیز می تواند در طولانی مدت موجب ایجاد آسیب جدی به لودر گردد.

جهت سفارش خرید قطعات لودر اورجینال با قیمت ارزان و به صورت تضمین شده می توانید به شرکت پارت یدک راهسازی مراجعه نمائید و به صورت تلفنی و یا اینترنتی قطعات لودر مورد نظر خود را استعلام نمائید.

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()