خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم:

تردمیل یک وسیله مکانیکی-برقی می باشد می باشد که قادر است از این دو قابلیت به نحو شایسته استفاده کند و ورزش را برای ورزشکاران بسیار راحت و مفرح سازد. در نظر داشته باشید که استفاده از این دستگاه در مصارف باشگاهی و خانگی کاملاً ایده‌آل است، در واقع ورزشکاران می توانند به راحتی پس از انجام تمرینات سنگین ورزشی خود چند دقیقه ای نیز ورزش هوازی انجام دهند و سیستم قلبی عروقی خود را قدرتمند تر کنند. در واقع این دستگاه ها به استثنای کاهش وزن در افراد باعث می شوند که فرد ورزشکار قند های اضافی، کالری های اضافی و سیستم قلبی عروقی خود را تنظیم کند. به همین جهت امروزه استفاده از این دستگاه ها امری بسیار ضروری برای ورزشکاران است. در نظر داشته باشید که هر ورزشکار در هر رشته ورزشی نیاز به انجام حرکات هوازی مخصوصاً دویدن دارد زیرا مهمترین امر مهم در ورزش داشتن نفس زیاد است.  خرید تردمیل خانگی را از سایت انجام دهید. 

در واقع هرچه ورزشکار در این خصوص قدرتمند تر باشد میتواند بهتر ورزش خود را انجام دهد، بنابراین پس از ورزش رفتن در فضای باز و دویدن امری بسیار دشوار است اما اگر بتوان در محل ورزش خود فرآیند دویدن را انجام داد یک امتیاز بسیار بزرگ برای ورزشکاران محسوب می شود. به همین جهت این دستگاه ها ساخته شده اند و این معضل بزرگ را از جامعه ورزشی حذف کرده اند. امروزه تردمیل خانگی ها در سه مدل ساخته می شوند، این سه مدل عبارت است از:

مدل های خانگی

مدل های آبی

مدل های باشگاهی.

در نظر داشته باشید که هر کدام از این گروه های ذکر شده، دارای امکانات و قابلیت های متفاوتی می باشند. البته قابلیت ها در این دستگاه ها باعث می شود که قیمت خرید تردمیل نیز سیر صعودی پیدا کند بنابراین کاربران نسبت به مقاصد خود در ورزش می توانند این قابلیت‌ ها را انتخاب کنند و به طبع هزینه آن را نیز پرداخت نمایند. در ادامه قصد داریم یکی از مدل های  بسیار معروف و پرکاربرد این دستگاه را به شما معرفی کنیم، می توانید ما را همراهی کنید.

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 211
نمایش همه
علاقه مندی ها ()