با توجه به افزایش قیمت خودرو ، خرید اقساطی خودرو تنها راه برای افرادی است که توانایی خرید خودرو را به صورت نقدی و یکجا پرداخت کردن هزینه آن ندارند.برخی از افراد که با جمع کردن پول خود به صورت ماهانه تصمیم به خرید خودرو گرفتند با افزایش قیمت خودرو روبرو شده و نتوانستند خودرو موردنظرشان را تهیه نمایند.فروش اقساطی خودرو های داخلی مانند فروش اقساطی سایپا و ایران خودرو همچنین کرمان‌موتور و گروه بهمن بسیار پر متقاضی بوده و افراد زیادی هستند که می خواهند به صورت قسطی خرید خود را انجام دهند. برای اطلاع از  شرایط فروش اقساطی سایپا  به سایت آرشا خودرو مراجعه فرمایید.

آرشا خودرو با در نظر گرفتن شرایط بسیار ویژه موجب فراهم آوردن شرایطی آسان برای متقاضیان خودرو شده است. آرشا خودرو با توجه به خدماتی که برای فروش اقساطی سایپا و دیگر خودروها در نظر گرفته، توانسته شرایط بسیار عالی را به مشتریانش ارائه دهد و قیمت های مناسبی را برای ارزیابی خودروها در نظر گیرد.

امروز خرید اقساطی خودرو بهترین راه برای خرید خودروی مورد نظر می باشد، در این روش خودرو خریداری شده و مبلغی از قیمت خودرو به صورت پیش پرداخت به شرکت دهنده پرداخت شده و مابقی به صورت اقساط پرداخت میشود.امروزه با توجه به افزایش قیمت خودرو در زمان کوتاه ، شاهد بالا رفتن تقاضای خرید اقساطی محصولات سایپا شده ایم و به همین جهت خرید اقساطی خودرو به نفع فرد خریدار بوده و علاوه بر داشتن خودروی مورد نظرش با توجه به شرایط اقتصادی خریدی رضایتمندانه خواهد داشت. فروش اقساطی سایپا شامل انواع خودروهای تولید سایپا مانند پراید ،کوییک ، تیبا و... میباشد که به دلیل اینکه کمپانی سایپا قیمت های مناسبی را برای خودرو در مقایسه با کمپانی‌های دیگر در نظر گرفته است، به همین جهت خودروهای سایپا نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()