لاستیک یزد تایر از جمله برندهای با کیفیت ایرانی محسوب می شود و به عنوان یکی از برندهای پرفروش و محبوب شناخته می شود. به طور کلی مدت زمان اعتبار تایر 5، 6 سال پس از تاریخ تولید تایر محاسبه می شود. در واقع با گذشت زمان الیاف تشکیل دهندۀ لاستیک حالت اولیۀ خود را از دست می دهد و این چنین کیفیت اولیۀ خود را نخواهد داشت. بنابراین رانندگان به صورت دوره ای باید لاستیک های خودرو را با لاستیک جدید تعویض نمایند. از این رو جهت خرید لاستیک یزد تایر می توانند به نمایندگی و فروشگاه های معتبر مراجعه نمایند.  

فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش انواع لاستیک یزد تایر و دیگر برندهای ایرانی و خارجی به فعالیت حرفه ای خود در تهران ادامه می دهد. افرادی که خواستار خرید لاستیک سواری ارزان و اصل هستند، می توانند به واسطۀ این مجموعه اقدام نمایند.

خرید لاستیک یزد تایر سواری و شاسی بلند

خرید لاستیک یزد تایر سواری و شاسی بلند متقاضیان زیادی نسبت به دیگر دسته بندی های این کمپانی دارد چون تعدد این خودرو ها در سطح کشور بسیار است. امکان خرید لاستیک یزد تایر ارزان برای مصرف کنندگان وجود دارد چون تولید داخل بوده و نیاز به پرداخت هزینه های گمرک و واردات تایر که مشمول برندهای خارج می شود، ندارد.

قیمت فروش لاستیک یزد تایر به مشخصات فنی لاستیک بستگی دارد. از این رو متناسب با ردۀ کلاس خودرو، ممکن است نیاز به خرید لاستیک با قیمت گران تری داشته باشید و بالعکس این مورد نیز صدق می کند. توجه داشته باشید، پیش از خرید لاستیک، فاکتورهای مهم مرتبط با شرایط جوی، مشخصات فنی اتومبیل و همچنین نوع کاربری خودرو را مد نظر داشته باشید. به عنوان مثال برای مسابقه، نیاز به خرید لاستیک اسپرت یزد تایر می باشد.

جهت خرید آنلاین لاستیک یزد تایر و مشاهدۀ مشخصات فنی مدل های مختلف این برند می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و با اطمینان و آسودگی خاطر همراه با گارانتی شرکت سفارش خود را ثبت نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 210
نمایش همه
علاقه مندی ها ()