شستشوی نمای ساختمان توسط برخی از گروه های ساختمانی انجام می گیرد. هر چه از عمر ساختمان می گذرد، عوامل متعددی وجود دارد که موجب آلودگی سطوح نمای ساختمان می شود و جرم و کثیفی زیبایی نما را از بین می برد. ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان می تواند بهترین راهکار جهت تمیز کردن سطوح کامپوزیت، شیشه، آجر و دیگر مصالح نمای ساختمان باشد. خدمات شستشوی نمای ساختمان به صورت دوره ای می تواند باعث کاهش جرم و آلودگی سطوح نما گردد و بدین وسیله هزینۀ شستشوی نمای ساختمان را کاهش می دهد.

گروه نماروز کلیۀ امکانات مرتبط با اجرای کار در ارتفاع و تجهیزات ایمنی را در اختیار دارد و قادر به انجام شستشوی نمای ساختمان با طناب، داربست، کالایمر و دیگر ابزارآلات کار در ارتفاع با رعایت نکات ایمنی می باشند.

شستشوی نمای ساختمان با دستگاه واترجت

شستشوی نمای ساختمان به روش دستی و با دستگاه واترجت انجام می گیرد. با استفاده از دستگاه واترجت می توان با پاشش فشار بالای آب می توان آلودگی های موجود در سطوح نما را از بین برد. متناسب با جنس آلودگی سطوح نمای ساختمان، از دستگاه های واترجت تک فاز، واترجت سه فاز و یا دیزلی استفاده می شود و فشار آب خروجی هر کدام از دستگاه ها می تواند متفاوت از یکدیگر باشد.

معمولاً از دستگاه واترجت جهت شستشوی نمای ساختمان به روش سند بلاست نیز به کار برده می شود. با استفاده از دستگاه، سرعت پروسۀ شستشوی نمای ساختمان افزایش می یابد و می توان از آن جهت نماشویی انواع مصالح ساختمانی صیقلی و غیر صیقلی استفاده نمود.

جهت ارائه خدمات شستشوی شیشه نمای ساختمان و... با آلودگی شدید، استفاده از دستگاه واترجت و روش واترسندبلاست می تواند کاربردی تر باشد.

در صورت نیاز به دریافت خدمات شستشوی نمای ساختمان می توانید از کادر فنی متخصص گروه نماروز استفاده نمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()