نماشویی یکی دیگر از خدمات ساختمانی محسوب می شود. با توجه به اینکه تلاش می شود، نمای ساختمان در طرح های متنوعی ساخته شود، تمیز نگه داشتن نمای ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه موارد متعددی چون آلودگی هوا، ترافیک شهری، گرد و خاک و غیره موجب ایجاد جرم و آلودگی بر روی سطوح نمای ساختمان می شود. بنابراین ارائه خدمات نماشویی توسط برخی از گروه های ساختمانی انجام می گیرد. بدین وسیله بتوانند به صورت دوره ای شستشوی نمای ساختمان را انجام داده و بتوانند از ازدیاد آلودگی سطوح نما بکاهند، ضمن آنکه قیمت نماشویی ساختمان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند.  

گروه نماروز با استفاده از ابزارآلات لازم قادر به انجام نماشویی انواع ساختمان می باشند. نکتۀ مهمی که در رابطه با اجرای نماشویی وجود دارد، نوع مصالح ساختمانی، نحوۀ دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان و همچنین روش شستشوی نما می باشد و کارشناسان فنی اجرای کار، پیش از انجام کار، تمام این موارد مهم را مد نظر قرار می دهند.

نماشویی ساختمان کامپوزیت و شیشه

با توجه به گسترش ساخت و ساز ساختمان های کامپوزیت و شیشه، تمیز نگه داشتن نمای ساختمان از اهمیت بیشتری برخوردار است. در همین راستا مجموعه هایی که در حوزۀ ارائه خدمات ساختمانی فعالیت دارند، تلاش می کنند، خدمات نماشویی ساختمان های کامپوزیت و شیشه ای را داشته باشند.

اجرای نماشویی به روش های مختلف صورت می گیرد که می توان به روش دستی و استفاده از دستگاه واترجت و روش واترسندبلاست اشاره نمود. از این رو متناسب با نوع و میزان جرم و آلودگی موجود در نمای ساختمان، مناسب ترین روش انتخاب می شود. البته قیمت نماشویی به روش اجرای شستشوی نما نیز بستگی دارد.

جهت اطلاع از قیمت نماشویی و  خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما می توانید با کارشناسان فنی گروه نماروز تماس گرفته و مشورت نمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()