ویدئو پروژکتور وای فای دار از دیگر محصولات نیزار کالا محسوب می شود. دیتا پروژکتور و پروجکشن از دیگر اسامی ویدئو پروژکتور است و جهت بزرگ نمایی داده های تصویری و دیجیتالی به دستگاه های کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و غیره متصل می شود. بدین وسیله می توانید متناسب با موقعیت های مختلف از مزایای دستگاه ویدئو پروژکتور استفاده نمایند.  خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار به افراد کمک می کند که نیاز به استفاده از کابل برای اتصال به منابع دیجیتالی نخواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا به عنوان یکی از مجموعه های پیشگام در حوزۀ طراحی و ساخت دستگاه های ویدئو پروژکتور در سطح کشور می باشد. با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته توانسته اند انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار را تولید نموده و در اختیار کاربران قرار دهند.

نکات مهم خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار پرتابل

ویدئو پروژکتور وای فای دار پرتابل موجب می شود تا افراد به سهولت بتوانند از دستگاه های پروژکتور استفاده نمایند. چنین دستگاه هایی به دلیل پشتیبانی از قابلیت وای فای و همچنین قابل حمل بودن، بسیار کاربردی خواهد بود و می توان از آن در موقعیت های مختلف و مسافرت و میهمانی ها استفاده نمود.

جهت خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار نیزار کالا می توانید به واسطۀ فروشگاه اینترنتی که توسط مجموعۀ نیزار کالا راه اندازی شده است، این دستگاه پرکاربرد را با پیشنهادات شگفت انگیز خریداری نمائید. پشتیبانی از کلیۀ پورت های ورودی و خروجی، داشتن قابلیت زوم کردن، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، ابعاد کوچک و پرتابل بودن برخی از ویژگی هایی است که هنگام خرید پروجکشن باید مد نظر داشته باشید.

اگر تمایل به خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار با قیمت ارزان را دارید، می توانید به سایت رسمی فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه نمائید. در این صورت می توانید پس از مقایسۀ محصولات با یکدیگر، بهترین انتخاب و خرید دستگاه های پروژکتور را داشته باشید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 443
نمایش همه
علاقه مندی ها ()