بهترین دمبل در هایپر جیم:

نوعی از دمبل های ثابت، پلاستیکی نام دارند. استفاده از یک لایه ی پلاستیکی روی وزنه ها باعث می شود تا در حین ورزش کردن با آن آسیب نبینید. انواع مختلفی از این نوع دمبل ها در هایپر جیم وجود دارد که شما می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری آن را خریداری کنید. نوعی دیگر از زمینه های ثابت یورتان نام دارند. این وسیله ورزشی در میان ورزشکاران بسیار محبوب است به همین جهت جنس آن از اورتان می باشد. اگر چه گران ‌تر است ولی دارای کیفیت بسیار بالایی است. خرید دمبل را از سایت انجام دهید. 

هم چنین ظاهر زیبایی نیز خواهد داشت. دیگر انواع دمبل های ثابت هگزاگونالی نام دارد. این نام گذاری به خاطر شکل شش گوشه ی آن می باشد. همچنین دارای ظاهر بسیار زیبایی بوده و برای انواع از حرکت های مختلف مورد استفاده واقع خواهد شد. قیمت این وزنه ها بسیار مناسب است شما می توانید با صرف هزینه ای اندک آن را از فروشگاه خریداری نمایید. نوع دیگر در دمبل ها قابل تنظیم می باشند. قیمت این نوع وسیله ورزشی کمی گران تر خواهد بود اما قابلیت تغییر وزن را دارد. شما می توانید با خرید یک میله و تعدادی وزنه های دیگر، وزن این دمبل را به صورت متغیر تنظیم نمایید. این دمبل ها نیاز به فضای چندان زیادی ندارند. روزانه می توانید با آن ها به انجام فعالیت‌ های ورزشی خود بپردازید. هم چنین به خاطر داشتن قابل تنظیم به شما در افزایش قدرت عضلات کمک بسزایی خواهند نمود. برای خرید دستگاه های وزنه آزاد به سایت مراجعه کنید. 

نوع دیگر دمبل ایروبیک نام دارد. همگی با این نوع آشنا می باشید. وزن آن ها بیش تر از یک کیلوگرم نیست، ظاهر زیبا و رنگارنگی دارند. کار کردن با آن ها بسیار راحت است. به همین جهت است که شما می توانید آن ها را در دست گرفته و به انجام فعالیت های هوازی بپردازید. مسلماً هر کسی که باشگاه رفته باشد یا این که به انجام ورزش ایروبیک پرداخته باشد، به یک دمبل ایروبیک نیاز دارد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()