لاستیک کومهو از برندهای معتبر کره ای محسوب می شود. کمپانی کومهو طی سال ها فعالیت مداوم توانسته موفق به تولید و عرضۀ انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، ماشین آلات سنگین و کشاورزی گردد. عرضۀ انواع لاستیک کومهو را می توان در سطح بازار مشاهده نمود. جهت انتخاب و خرید لاستیک کومهو ، در نظر گرفتن مشخصات فنی تایر ضرورت دارد چون بر روی عملکرد خودرو و سیستم ترمزگیری و فرمان پذیری اتومبیل تأثیرگذار خواهد بود.

فروشگاه چرخ و یدک به صورت حرفه ای اقدام به تأمین و عرضۀ لاستیک های سواری و غیر سواری در تهران نموده است و متناسب با نیاز بازار و جلب رضایت مشتریان توانسته است به لیست محصولاتی که عرضه می کند، فروش لاستیک های کومهو را بیفزاید.

خرید اینترنتی لاستیک کومهو

با توجه به اینکه در دورۀ عصر ارتباطات و دیجیتال قرار داریم، امروزه خیلی از افراد علاقه مند به  خرید لاستیک غیر حضوری کالای مورد نظر خود می باشند چون بدین وسیله می توانند در زمان و هزینه صرفه جویی داشته باشند. در واقع فروشگاه های معتبر که پاسخگوی سفارشات اینترنتی هستند، به صورت کاملاً تضمین شده محصولات را به مشتریان تحویل می دهند. در همین راستا فروشگاه های اینترنتی عرضۀ تایر نیز امکانات لازم جهت خرید اینترنتی لاستیک کومهو و دیگر محصولات موجود در فروشگاه خود را همراه با گارانتی فراهم نموده اند. در واقع چنین مجموعه هایی بهتر می توانند نسبت به فعالیتی که دارند، برنامه ریزی داشته باشند و بتوانند محصولات با کیفیت تهیه نموده و به قیمت ارزان تر به فروش برسانند. هنگام خرید لاستیک کومهو توجه به تاریخ تولید تایر حائز اهمیت است چون مدت اعتبار لاستیک، حداکثر 5، 6 سال پس از تاریخ تولید تایر می باشد (حتی اگر نو باشد).

اگر خواستار خرید آنلاین لاستیک کومهو با مشخصات فنی متناسب با اتومبیل خود می باشید، می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()