کفی تخت جکدار را در کمتر فروشگاه ها می توان مشاهده نمود. کفی تخت قسمت اصلی تختخواب را تشکیل می دهد و این قسمت بیشترین وزن وارده را تحمل می کند. هنگام خرید تختخواب، مقاومت کفی تخت از اهمیت بالایی برخوردار است. کفی تخت جکدار از فلز مقاوم ساخته می شود که استحکام بالایی در برابر وزن زیاد داشته باشد. فروش کفی تخت جکدار در دو دسته بندی یک نفره و دو نفره صورت می گیرد. متناسب با نوع تختی که قرار است خریداری کنید، می توانید مناسب ترین کفی تخت جکدار دو نفره و یا یک نفره را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروشگاه ویستا کالا دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ فروش لوازم خانگی و اداری می باشد. این مجموعه در لیست محصولات خانگی که عرضه می کند، امکان خرید کفی تخت جکدار را در مدل های متنوع و قیمت ارزان برای مصرف کنندگان فراهم نموده است. جهت سفارش سرویس خواب می توانید نگاهی به فروشگاه اینترنتی ویستا کالا داشته باشید.

مزایای خرید کفی تخت جکدار فلزی

علت اصلی استقبال از خرید کفی تخت جکدار فلزی، داشتن کیفیت بالا و استفاده از آلیاژ مقاوم در ساخت این محصول می باشد. امروزه جهت خرید تختخواب، امکان خرید کفی تخت به صورت جداگانه بری افراد فراهم می باشد. بدین وسیله افراد می توانند متناسب با توان مالی و همچنین کیفیت بالای محصولات، بهترین کفی تخت جکدار را با قیمت مناسب سفارش دهند.

داشتن ابعاد استاندارد، استفاده از جک های مقاوم و با کیفیت، داشتن ضخامت مناسب و جنس مقاوم از موارد مهم و کلیدی در انتخاب و خرید کفی تخت جکدار یک نفره و دو نفره در نظر گرفته می شوند. افرادی که در آپارتمان های کوچک سکونت دارند، خرید کفیتخت جکدار می تواند بسیار کاربردی باشد.

جهت اطلاع از قیمت خرید کفی تخت  جکدار می توانید به فروشگاه اینترنتی ویستا کالا مراجعه نمائید.

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                    0992-54-55-993 

                   982166297692+ 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 382
نمایش همه
علاقه مندی ها ()